וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 שאושפז בשיבא מת מנגיף נשימתי; בית החולים: מקרה נדיר וחריג

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 20:32

הנער, שנחשב לבריא בדרך כלל, לא נדבק בקורונה אלא בנגיף אחר, והתאשפז בבית החולים לפני יומיים בלבד. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם החלו בחקירת נסיבות המוות של הנער

נער בן 12 מגבעתיים, שאושפז לפני יומיים בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שנדבק בנגיף נשימתי שאינו קורונה, מת הלילה (רביעי). בבית החולים הדגישו כי המקרה נדיר וחריג.

הנער עצמו נחשב כילד בריא בדרך כלל. הוא פונה מביתו על ידי צוות מד"א כשהוא במצב קשה, וסובל מחום ושלשולים, וכך הגיע לבית החולים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם החלו בחקירת נסיבות המוות של הנער.

חדר מיון תל השומר. ראובן קסטרו
חדר המיון בבית החולים שיבא בתל השומר. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

אתמול התרחש מקרה מוות חריג אחר בבית החולים סורוקה בבאר שבע: קארין גאז ללוש, יולדת בת 31, מתה במהלך לידה בבית החולים. מערכות גופה של האישה, שהייתה בשבוע ה-40 להיריונה, החלו לקרוס באופן מפתיע בשלב מוקדם של הלידה והיא הובהלה לחדר ניתוח כשמצבה הוגדר קריטי. צוות הרופאים חיבר אותה למכונת לב-ריאה, אך במהלך הלילה היא מתה. התינוקת יולדה בניתוח חירום ומצבה יציב.

בבית החולים אמרו כי ככל הנראה היא סבלה מתסחיף נדיר. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה", נמסר מבית החולים.

בני משפחתה של היולדת שמתה אמרו כי גאז ללוש הייתה אישה בריאה. "לא היה לה שום דבר, שום בעיה בריאותית. צעירה בת 31, אימא לילדה, לא האמנו שזה יכול לקרות", אמרו והוסיפו: "אנחנו לא יודעים מה קרה. אנחנו שלוחים את הגופה לאבו כביר כדי לבדוק מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully