וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בקשת הפרקליטות: הדיונים במשפט נתניהו נדחו בשבוע נוסף

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 8:33

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר לפרקליטות דחייה של מועד העברת חומרי החקירה מהטלפון של מנכ"ל וואלה! לשעבר, וקבע את הדיון הבא ל-12 ביולי. הדיונים יתחדשו לחמישה ימים, שלאחריהם יופסקו שוב לחודש וחצי בעקבות פגרת בתי המשפט

בית המשפט המחוזי בירושלים נענה הבוקר (שלישי) לבקשת הפרקליטות לדחות את מועד העברת חומרי החקירה מהטלפון של מנכ"ל וואלה! לשעבר, אילן ישועה. התביעה תידרש להעביר את החומרים עד ה-5 ביולי, כשבית המשפט ביטל את הדיונים באותו השבוע, והם יתחדשו בשבוע שלאחר מכן. המשפט יתחדש לחמישה ימים, שלאחריהם ייצאו להפסקה נוספת בת חודש וחצי בשל פגרת בתי המשפט.

אתמול הגישה הפרקליטות בקשה דחופה לבית המשפט, על מנת שינחה אותה כיצד לנהוג במהלך חיפוש חומרי חקירה רלוונטיים מהמדיה הדיגיטלית של ישועה. בקשה זאת באה לאור המחלוקת שהתפתחה בין התביעה להגנה לגבי מילות החיפוש הרבות וחומר החקירה הרב הרלוונטי להליך המשפט.

דיון | תיקי האלפים 16 ביוני 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
המשפט נדחה בשבוע נוסף. אילן ישועה/פלאש 90, יונתן זינדל

בהתאם להחלטה הקודמת של הרכב השופטים בתיק 4000, המשפט הופסק לפני כשבועיים והיה צפוי להתחדש ב-5 ביולי, זאת בכדי לאפשר לפרקליטות לעבור על תכני הוואטסאפ והמייל של ישועה, לפי מילות חיפוש רלוונטיות, ולהעביר את החומרים להגנה. כעת נדחה המשפט בשבוע נוסף.

על המכשירים הניידים של ישועה נמצאו אלפי התכתבויות עם אנשי קשר רבים, שהפרקליטות ביססה עליהן חלק מטענותיה. ההתכתבויות שהועברו להגנה במסגרת חומרי החקירה היו מצומצמות ביותר - כך שהתקשרו לאנשים מסוימים הקשורים באופן ישיר לתיק, כמו גורמים הקשורים לאתר וואלה! - הזוג אלוביץ', וכן גורמים הקשורים למשפחת נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully