וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בבי"ס יסודי של חב"ד בלוד נעצר בחשד לסחיטה מינית של נערים

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 18:49

לפי החשד, הרב פנה לנערים בני 14-15 באמצעות הודעות באפליקציית "HANGOUTS". במהלך ההתכתבות עמם, הציג עצמו המורה כבן גילם, וביקש מהם לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים בעלי אופי מיני. מעצרו הוארך ביומיים

המשטרה עצרה היום (שני) את מנחם שניאור בן 26, תושב לוד, מורה בבית הספר תלמוד תורה של חב"ד בעיר, בחשד לסחיטה מינית של נערים בגילאי 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים ברשת. במהלך ההתכתבות, הציג עצמו המורה כבן גילם, וביקש מהם לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים בעלי אופי מיני, לעיתים, בתמורה לכסף.

בנוסף, החשוד לחץ ואיים לכאורה על הנערים, כי במידה ולא ישתפו פעולה ולא יישלחו תמונות עירום, הוא ידאג להפיץ את התמונות שהשיג מהם באתרים שונים ברשת.

בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך מעצרו של שניאור ביומיים, והוא חשוד במעשה מגונה בנער עד גיל 16, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמות נער ושימוש בגופו של נער לפרסום תועבה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
מעצרו של שניאור הוארך ביומיים/ראובן קסטרו

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, התנהלה בחודשים האחרונים פעילות סמויה ביחידה 105 בלהב 433, זאת בעקבות כמה דיווחים שהתקבלו במוקד 105 אודות סחיטה מינית של קטינים".

מוקדם יותר החודש, צעיר בן 19 המשמש כעוזר הוראה במוסד חינוך באזור המרכז, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמידו בן 13.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • חב"ד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully