וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מטפלות בגן בשדרות חשודות בהתעללות בבן שנה וחצי. אביו: "אני לא מפסיק לבכות"

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 14:56

השלוש, בהן 2 ממנהלות המעון הפרטי, נעצרו לאחר שסבתו של התינוק העלתה תמונה של נכדה כשהוא קשור. "עשיתי ביקור פתע, הם אמרו לי שהם תמיד קושרות אותו כי הוא מפריע לישון". אביו של התינוק: "הגננת תמיד אמרה שהוא כמו הנכד שלה, למה היא עשתה את זה?"

שלוש מטפלות בפעוטון בשדרות, בהן שתיים מהמנהלות, נעצרו הלילה (שישי) בחשד להתעללות בחסר ישע לאחר שפורסם תיעוד מהמעון של תינוק בן שנה ושמונה חודשים כשהוא שוכב קשור ללא יכולת לזוז. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרן עד ראשון.

התמונה של התינוק פורסמה אתמול בפוסט בפייסבוק שהעלתה סבתו, שצילמה את הסיטואציה כשערכרב ביקור פתע במעון. "הייתה לי תחושת בטן שמשהו קורה בגן. כל הילדים ישבו ושכבו ורק הנכד שלי היה קשור. שאלתי אותם למה הוא קשור כמו ילד מת, הם מאמרו לי שהן כל הזמן קושרות אותו ככה כי הוא לא נותן להם לישון. התחלתי לצעוק, הייתי בלחץ, לא הבנתי מה קורה".

תיעוד הפעוט שנקשר על ידי המטפלות בפעוטון בשדרות, 25.6.21. באדיבות המשפחה
התמונה שצילמה הסבתא והביאה למעצרן של המטפלות/באדיבות המשפחה

אביו של התינוק הביע זעזוע ואמר: "אני מרגיש על הפנים, לא יכול להסתכל על התמונה. הגננת הראשית היא חברה של אמא שלי, בגלל זה רשמתי אותו לגן, סמכתי עליה. אמא שלי שלחה לי את התמונה נסעתי במהירות הוצאתי את הילד ואמרתי להם שהוא לא חוזר לשם. הם ניסו להצטדק ואחת הגננות סיפרה לי שהגננת הראשית לא הייתה בגן והיא אמרה להם לעשות זאת. התקשרתי אליה והיא אמרה לי שהיא לא מסתדרת עם הילד והוא צריך לעזוב".

האב סיפר על הקשיים בלצפות התמונה של ילדו. "כשראיתי את הילד שלי עטוף ככה, זה נורא. אני שוכב במיטה ולא מפסיק לבכות. הגננת תמיד אמרה 'הוא כמו הנכד שלי', למה היא עשתה לי את זה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully