וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בטקס סיום קורס טיס: אסור לעשות עסקים עם איראן, אנחנו פועלים כשצריך

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 10:58

ראש הממשלה אמר בנאום שנשא בחצרים כי "אין ולא תהיינה פשרות" על ביטחונה והבטחת קיומה של ישראל. הוא המשיך והוסיף כי "את האחריות לגורלנו נשמור בידינו". שר הביטחון גנץ הדגיש כי מערכת "שומר החומות" לא הסתיימה: "חמאס צריך להבין - אנחנו נחושים"

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם היום (חמישי) בטקס מסדר "כנפיים" שנערך בבסיס חיל האוויר בחצרים, ואמר כי על ביטחון מדינת ישראל והבטחת קיומה "אין ולא תהיינה פשרות". בנט התייחס באופן מיוחד לאיראן, ואמר כי מדובר ב"משטר שאסור לעשות איתו עסקים", וכי בישראל "לא מהססים לפעול כשצריך".

"היינו מעדיפים אם העולם היה מבין שמשטר אלים ופנאטי כזה, שבחר כנשיא את 'התליין מטהראן', שמוכן להרעיב את עמו שלו לאורך שנים, כדי להגיע לתכנית גרעין צבאית", אמר בנט והוסיף: "לצערנו, זה לא המצב. אנחנו נמשיך להתייעץ עם ידידינו, לשכנע, לדבר, לחלוק מידע ותובנות מתוך כבוד הדדי עמוק. אבל, בסופו של דבר - את האחריות לגורלנו נשמור בידינו, ולא בידי אף אחד אחר. ננהג באחריות ובכובד ראש, ונשמור על הפיקדון העצום שהונח בידינו".

נפתלי בנט ובני גנץ, מסדר "כנפיים" 182 בסימן 40 שנה למבצע "אופרה", בסיס חיל האוויר בחצרים 
24.06.21. ראובן קסטרו
"נכונים לצעדים כדי לשנות את המציאות לטובת תושבי עזה", גנץ במסדר "כנפיים", היום/ראובן קסטרו
בווידאו: ריבלין, בנט וגנץ נואמים בטקס סיום קורס טיס/מערכת וואלה!

בנט ציין כי לכל ראשי ממשלות עבר, "החל מבן גוריון, דרך בגין, ועד היום", ישנה חובה שלא לאפשר איום קיומי על מדינת ישראל: "השנים עוברות ואויבנו משתנים ומתפתחים. אז עיראק, היום איראן. רמת התחכום והנחישות של הצד השני עלתה, אבל אויבינו יודעים, לא מהצהרות אלא ממעשים, שאנחנו נחושים פי כמה, מתוחכמים פי כמה".

בטקס סיום קורס טיס עוד השתתפו הנשיא ראובן ריבלין, שר הביטחון בני גנץ, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין וסגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר.

גנץ גם הוא התייחס לנושא האיראני ואמר: "באיראן אויב רצחני ומסוכן הבונה זרועות טרור סביב מדינת ישראל ומבקש להשיג נשק גרעיני, לאיים על ישראל ועל יציבות האזור כולו. אנו עומדים בקשר עם ידידינו האמריקנים על מנת להבטיח את ביטחונה של ישראל. אם נידרש - נפעל, כפי שפעלנו תמיד".

עוד בוואלה!

בנט: "החפיפה עם נתניהו הייתה קצרה, אבל העשור האחרון חפף אותנו היטב"

לכתבה המלאה

(צילום: ראובן קסטרו)

ראובן קסטרו

בדבריו של גנץ, הוא הדגיש כי המערכה של מבצע "שומר החומות" תמה, "אך לא נסתיימה והחמאס צריך להבין - אנחנו נחושים". הוא הוסיף כי שיקום כלכלי בעזה יותנה בכך "שיעשו צעדים בשטח לשמירה על השקט, להפסקת ההתחמשות ולהשבת הבנים הביתה".

"אנחנו גם נכונים לצעדים כדי לשנות את המציאות לטובת תושבי עזה. אך לא נסבול טרור משום סוג ולא נשלים עם החזקת בנינו בשבי תוך הפרה בוטה של החוק הבינלאומי", סיכם שר הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully