וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, אני עדיין עוטה מסכה על הפנים

איציק זיאת

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 19:50

למי מכם שייתקלו בי עוטה מסכה לידו בחדר, תרגישו נוח. זה אני שבוחר לעשות זאת - על אף שאני מחוסן וכל סביבתי הבוגרת מחוסנת. למה? כי הקורונה לא באמת חלפה, כי אני נפגש עם המשפחה שלי וכי זו עדיין לא באמת טרחה גדולה. אל תיפגעו, אני רק שומר על עצמי וסביבתי

בימים האחרונים, מאז שהוסרה החובה לעטות מסכה בחללים סגורים, אני נשאל לא מעט "מה, למה אתה עם מסכה?", ויש כאלו שמגדילים ראש, בטוחים שאני עוד לא מעודכן ומחדשים לי כי "לא צריך מסכה, נגמר". מתוקף תפקידי כסמנכ"ל בסוכנות דיגיטל, במהלך יום העבודה אני נפגש רבות (תודה לאל שכבר אפשר להיפגש) עם לקוחות, קולגות ועובדים במשרד ומחוצה לו. חלקם, בעיקר מי שלא מכיר אותי אישית, ונתקל בי עוטה מסכה לידו בחדר, בדרך כלל תוהה למה אני עושה את זה.

כשהוסרה חובת עטיית המסכות בחללים סגורים, בסך הכל לפני כמה ימים, חשבתי על כך לא מעט: להמשיך לעטות מסכה או לא? אני נפגש עם לקוחות ואנשים, הם לא עלולים להיפגע מכך? בסופו של דבר, החלטתי לעטות מסכה על הפנים, בחללים סגורים בעיקר, אך במקביל להישאר נחמד ומסביר פנים כלפי מי שבוחר לא לעשות זאת - הרי שאין תקנה מחייבת.

למי מכם שייתקלו בי עוטה מסכה לידו בחדר, אל תיפגעו. תרגישו נוח. זה אני שבוחר לעשות זאת - על אף שאני מחוסן וכל סביבתי הבוגרת מחוסנת. אבל אסביר למה ואחסוך את השאלה.

השר לביטחון פנים, שר הבריאות, שרת התחבורה ושרת הפנים בסיור ודיון מקצועי בנתב"ג, 22 ביוני 2021. ראובן קסטרו
הקורונה לא באמת חלפה. שרי הממשלה בדיון בנתב"ג, היום/ראובן קסטרו

קודם כל, כי הקורונה לא באמת חלפה. הימים האחרונים רק מראים לנו כמה המציאות מתעתעת, ואת אתמול כבר סיימנו עם יותר מ-120 מאומתים. בעוד כמה ימים זה עלול להגיע לכמה מאות - נקווה שלא.

כי אני נפגש עם המשפחה שלי. יש לי שני ילדים קטנטנים ומתוקים שלא עברו חיסון, וגם בני משפחה שעברו את גיל 60. גם אם כולם מחוסנים, במפגש משפחתי עם עשרה אנשים שבו יש מאומת אחד, יש סיכוי סטטיסטי שאחד מהם יידבק. לא סימפטי.

כי ממש לא בא לי שהשגרה שלנו תיפגע. בא לי לקום בבוקר ולנסוע למשרד לעבוד (כן, לעבוד), לשלוח את הילדים לגן ולנהל חיים נורמליים יחסית, בלי בידודים ובלי תקלות לא צפויות.

עוד בוואלה!

בנט: מתייחסים לעלייה בתחלואה כהתפרצות חדשה של הקורונה בישראל

לכתבה המלאה
נוסעים ברכבת התחתית עוטים מסיכות פה ואף ומביטים בטלפונים הסלולריים שלהם. ShutterStock
לא טרחה גדולה. אנשים עוטים מסכות בתחבורה ציבורית/ShutterStock

כי זו עדיין לא טרחה גדולה. את המסכה אני עוטה בדרך כלל כשאני בסיטואציה של אחד על אחד בחלל סגור, כמו משרד או מעלית - אבל גם במקומות סגורים אחרים שבהם אני לא מכיר את הנוכחים, כמו חנות או סופרמרקט. לכו תדעו מי נושא מה. עדיף לעטות מסכה ולשמור על שגרה, מאשר להידבק ולהכניס לבידוד הרבה אחרים.

ובסוף בסוף, בהחלט יכול להיות שעוד אדבק בקורונה. אני מקווה שלא, וגם מקווה שקרוביי ומכריי לא. אבל אני משתדל, באמצעים שעומדים לרשותי, להקטין את הסיכוי להידבק בקורונה - ואני לא היחיד. אז אם אני נראה קצת חריג בעיניכם, אנא קבלו זאת בהבנה. אני רק שומר על עצמי וסביבתי.

הכותב הוא סמנכ"ל סוכנות eBrand ניהול מוניטין באינטרנט, קריין ומנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully