וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: משלוח החיסונים שהועבר לרשות הפלסטינית היה תקין לחלוטין

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 18:44

הודעת המשרד הגיעה בעקבות הוראת ראש הממשלה הפלסטיני לבטל את ההסכם, לפיו ישראל תעביר לגדה המערבית יותר ממיליון מנות חיסון לקורונה. זאת, לאחר שנמצא כי תוקף החיסונים פג ביוני 2021. "החיסונים שהועברו לפלסטינים זהים לחיסונים שניתנים בימים אלה לאזרחי ישראל"

משרד הבריאות ביקש להבהיר היום (שבת) כי משלוח החיסונים לנגיף הקורונה שהועבר אתמול לרשות הפלסטינית היה תקין לחלוטין. בהודעת המשרד, הובהר כי חיסוני פייזר שהועברו לידי הרשות זהים בתאריך תפוגתם לאלו הניתנים בימים אלו לאזרחי ישראל. הודעה המשרד מגיעה בעקבות הוראתו של ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתיה אמש לבטל את ההסכם, לאחר שלטענתו נמצא כי המנות שהועברו אינן עומדות בתקן.

בהודעת המשרד נכתב: "משרד הבריאות הפלסטיני קיבל לידיו חיסוני פייזר תקינים, במועדי תפוגה שהיו ידועים, מוסכמים ותואמים להסכם בין הצדדים. נדגיש, כי החיסונים שהועברו לפלסטינים זהים מכל בחינה לחיסונים שניתנים בימים אלה לאזרחי מדינת ישראל. אנו תקווה כי מבצע החיסונים ברשות הפלסטינית יחל בהקדם".

החיסונים פגי התוקף שהועברו לפלסטינים מישראל, 18 ביוני 2021. צילום מסך, צילום מסך
החיסונים בתוקף יוני 2021 שהועברו מישראל לפלסטינים, כפי שהוצגו אתמול ברשתות החברתיות/צילום מסך, צילום מסך

במסגרת הסיכום, ישראל הייתה אמורה להעביר לגדה המערבית כמיליון חיסוני קורונה של פייזר שתוקפם יפוג בקרוב, ולקבל בתמורה כמות זהה של מנות חיסון חדשות בספטמבר ואוקטובר, על חשבון המשלוח שמיועד לרשות. הביקורות ברחבי הרשת האשימו את הרשות בלקיחת עודפי החיסונים של הישראלים, תוך שהיא משלמת עבורם מחיר של מנות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully