וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הליכוד הצביעו פה אחד על מינוי יריב לוין ליו"ר הסיעה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 17:47

הסיעה התכנסה לישיבה במצודת זאב בתל אביב ובחרה בחבר הכנסת גם למרכז האופוזיציה. לפני ההצבעה, נתניהו אמר כי צריך למנות אותו, שכן יש לו "את הניסיון המוכר והידוע". לאחר בחירתו, לוין מסר שבליכוד יעבדו על חלוקת התפקידים "בשיתוף פעולה עם השותפים באופוזיציה"

חברי הליכוד התכנסו היום (חמישי) לישיבת סיעה במצודת זאב בתל אביב, בה הצביעו פה אחד על מינויו של ח"כ יריב לוין לתפקיד יו"ר הסיעה ומרכז האופוזיציה. הוא יחליף את ח"כ מיקי זוהר בתפקיד. עם כניסתו לתפקיד, לוין מסר שהסיעה תעבוד על חלוקת התפקידים "בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו לאופוזיציה".

לפני ההצבעה, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שיבח את לוין בפני חברי הכנסת, ואמר כי "צריך למנות מישהו שיש לו את הנסיון המוכר והידוע, והמישהו הזה זה יריב לוין". גם ח"כ גילה גמליאל תכננה להתמודד לתפקיד, אך לבסוף ויתרה והצביעה גם היא לטובת לוין.

בווידאו: סיעת בחרה בלוין ליו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה/צילום: יותם רונן

מוקדם יותר היום, הודיע זוהר שלא יתמודד פעם נוספת. "מתוך כבוד והערכה גדולה לחברי היקר יריב לוין, לא אתמודד על תפקיד יו"ר הסיעה וכמובן שאתמוך בו לתפקיד", כתב בטוויטר. "אני קורא לכל חבריי לסיעה להצביע לח"כ לוין למען הצלחת הליכוד. בלכידות ובאחדות נחזור במהרה להנהגת המדינה".

מחוץ לישיבה, חברי הליכוד הגיבו על מיקומם החדש באופוזיציה. ח"כ שלמה קרעי אף התייחס לבחירה בלוין: "בתקופה שאנחנו באופוזיציה, אנחנו לא רגילים להיות כאן, אנחנו צריכים משהו עם מישהו ניסיון ונחוש. אין מתאים מירב לוין לעשות את זה. הוא גם נאמנו של ראש הממשלה זה עוד דבר שמוסיף".

לפני ההצבעה, מירי רגב תקפה כי "אנחנו סיעה דמוקרטית, לא מוכרים את הקולות שלנו לא נעשה כפי שעשו אחרים, והוסיפה כי "אנחנו נבוא, נבחר ואתם תדעו מי יהיה יו"ר הסיעה". גדי יברקן הצטרף לביקורת, ואמר: "שרידותה של ממשלת ישראל תלויה בחברי הכנסת הערבים. מאחל לממשלה הזו הצלחה רבה כי זו הממשלה שלי - אבל אעשה הכל כדי להפיל אותה. עם כל הכאב והצער שגנבו אותה, היא חוקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully