וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי לדובאי: משרד הבריאות פרסם אזהרת מסע גם לנוסעים לאיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 18:01

אם לא יחול שיפור משמעותי במדינה, היא עשויה להיכנס לרשימת המדינות האדומות, אליהן אסורה כניסה ויציאת ישראלים, כגון ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה. במקביל, בוטלה אזהרת המסע לפרו

משרד הבריאות פרסם היום (רביעי) אזהרת מסע חמורה גם לנוסעים לאיחוד האמירויות, בשל התפשטות נגיף הקורונה במדינה. במקביל, פרו שהייתה עד כה ברשימת המדינות הנמצאות תחת אזהרת מסע חמורה, הוצאה מהרשימה.

רשימת המדינות שמשרד הבריאות מזהיר מנסיעה אליהם כוללת, נכון להיום, את אוגנדה, אורוגוואי, איי סיישל, אתיופיה, בוליביה, המלדיביים, נמיביה, נפאל, פרגוואי, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה ותוניסיה.

אם לא יחול שיפור במדינות אלה מבחינת רמת התחלואה, מדגישים במשרד, הן יוגדרו כמדינות ברמת הסיכון המירבית, שאליהן אסורה נסיעה של ישראלים. ברשימה זו כלולות כיום ארגנטינה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה.

בריכת אינפיניטי במלון Address Beach Resort בדובאי. אתר רשמי, אתר רשמי
איחוד האמירויות נכנסה לרשימת המדינות הנמצאות תחת אזהרת מסע חמורה. דובאי/אתר רשמי, אתר רשמי

במשרד הבריאות מבהירים כי על פי התקנות, ישנו איסור על כניסת ישראלים למעט מקרים חריגים למדינות הנמצאות תחת מסע אזהרה חמורה. כמו כן, מסבירים במשרד כי כלל הנכנסים לאחר שהיו במדינות אלו - גם המחוסנים, יחוייבו בבידוד עם כניסתם לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully