וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר אשקלון לשעבר נכנס לכלא ויחל לרצות עונש מאסר של 4 שנים

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 10:02

איתמר שמעוני, שהורשע בשוחד, מרמה והפרת אמונים, החל הבוקר לרצות את העונש בכלא חרמון. העליון דחה את בקשתו לעיכוב העונש, וערעורו יוגש בזמן שירצה את עונשו. שמעוני בכניסה לכלא: "מרכין ראש בפני החלטת בית המשפט, מצפה לימים טובים"

בווידאו: ראש העיר אשקלון לשעבר איתמר שמעוני נכנס לכלא חרמון/מערכת וואלה!

ראש העיר אשקלון לשעבר איתמר שמעוני נכנס היום (רביעי) לארבע שנים לכלא חרמון, לתחילת ריצוי עונש המאסר שנגזר עליו. שמעוני, עליו נגזרו ארבע שנות מאסר בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ביקש לעכב את יישום עונש המאסר עד לאחר שיוגש ערעורו, אך בית המשפט העליון דחה את בקשתו וקבע שהערעור יוגש בזמן שירצה את עונשו.

בכניסה לכלא אמר שמעוני כי הוא "מרכין ראש בפני החלטת בית המשפט, מצפה לימים טובים יותר". עורך דינו של שמעוני, אשר אוחיון, מסר כי "שמעוני מתייצב לריצוי עונש המאסר ומקווה שזה יהיה לזמן קצר מאוד, כי זה תלוי במועד שיקבע לשמיעת הערעור. לדעתי ישנו סיכוי גדול שהעירעור יתקבל. שמעוני אדם מאמין והוא יודע שבעזרת ה' עם שמיעת הערעור תסתיים גם תקופת המאסר. הוא אדם חזק ורוחו לא נשברת".

ראש עיירית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני נכנס לרצות את עונשו בכלא חרמון 16 ביוני 2021. דוד כהן, פלאש 90
שמעוני בכניסה לבית הכלא, הבוקר/פלאש 90, דוד כהן

האישום נגד שמעוני הוגש ב-2017. על פי עובדות כתב האישום, שתי נשים שעבדו תחתיו דרשו ממנו סכומי כסף גדולים כפיצוי על כך שכביכול פגע בהן מינית. במסגרת הסכם הפיצוי, נאלץ שמעוני לשלם יותר ממיליון שקלים. את הכסף, כך נטען, גייס מקבלנים תמורת פעולות שקשורות לתפקידו הציבורי.

התיק בנוגע לעבירות המין נסגר מחוסר ראיות, אך בנובמבר 2019 הורשע שמעוני באחד מאישומי השוחד, וכן בעבירות נוספות הקשורות לכך. על פי הכרעת הדין, שמעוני לקח שוחד בסך 150 אלף שקלים מקבלן בשם יואל דוידי. הכספים הוסוו כדמי תיווך לאחיו של ראש העיר לשעבר, עופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully