וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות החליטה לסגור את תיק האיומים נגד אביעד משה

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 17:45

התביעה הודיעה כי אין ראיות לביצוע עבירה של בעלה לשעבר של שירה איסקוב. זאת, לאחר שהסוהר בכלא בו מוחזק משה, חזר בו מגרסתו על כך ששמע שיחה של משה עם הוריו שעה שביקרו אותו, בה ציין כי יאיים על איסקוב באמצעות עבריין מוכר המרצה מאסר

הפרקליטות הודיעה היום (ראשון) על סגירת תיק האיומים נגד אביעד משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב, שנאשם בניסיון לרצוח אותה. זאת, לאחר שסוהר בכלא בו הוא מוחזק חזר בו מטענתו שמע את משה משתמש בשמו של עבריין מוכר, ומציין שישלח דרכו איומים לאשתו לשעבר.

לפני כשבועיים עצרה המשטרה את משה, שמוחזק בבית הסוהר אוהלי קידר, בחשד שתכנן לאיים על איסקוב. זאת, לאחר שהסוהר העביר למשטרה מידע, לפיו משה קיים עם הוריו שיחה, בה ציין שישלח לאיסקוב איומים דרך העבריין אדי מכלוף המרצה מאסר. הוא הועבר מבית הסוהר אוהלי קידר בבאר שבע לבית המעצר.

הארכת מעצרו של אביעד משה 3 ביוני 2021. שי מכלוף
הארכת מעצרו של משה, בשבוע שעבר/שי מכלוף

מחקירה ראשונית עולה כי בימים האחרונים הגיעו לכלא הוריו של משה, שנאשם בניסיון לרצוח את איסקוב ובהתעללות בבנם התינוק. במהלך הביקור, השניים גידפו וקיללו את איסקוב, ומשה השיב להם בתגובה ש"לא ידאגו" וכי "הוא מטפל בזה", לדבריו, באמצעות העבריין אדי מכלוף. סוהר שעמד סמוך אליהם האזין לדברים, ודיווח עליהם למפקדיו בכלא. שב"ס העביר את המידע למשטרה שפתחה בחקירה, ועצרה את משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully