וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינית חמושה בסכין נורתה במחסום קלנדיה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 17:30

צוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותה. כוחות הביטחון מסרו כי מאבטח אזרחי שזיהה אותה רצה לעברו במחסום, קרא לה לעצור מספר פעמים, ומשלא נענתה לקריאות, הוא נטרל אותה. הפלסטינית היא אסירה שהשתחררה בינואר 2018 לאחר מאסר של שנה וחצי

פלסטינית בת 28 מהשטחים הגיעה היום (שבת) למעבר קלנדיה כשהיא חמושה בסכין ונורתה בידי מאבטח אזרחי שזיהה אותה ונטרל אותה. חבלן משטרה הוזעק למקום, וכן צוותי רפואה שקבעו את מותה.
הפלסטינית היא אבתסאם כעאבנה, אסירה ששוחררה בינואר 2018 לאחר מאסר בן שנה וחצי.

לפי הדיווחים, המחבלת רצה לעבר לוחמי מג"ב והמאבטחים במקום כשהיא אוחזת סכין בידה, ולאחר שמאבטח אזרחי זיהה את המתרחש, קרא לעברה מספר פעמים לעצור. היא המשיכה לרוץ לעבר הכוחות תוך שהיא קוראת מספר קריאות, ואז ירה המאבטח מספר כדורים לעברה ונטרל אותה.

בווידאו: חשודה הגיעה עם סכין למעבר קלנדיה ונוטרלה/מערכת וואלה!
נטרול חשודה במעבר קלנדיה 12 ביוני 2021. ., אתר רשמי
הזירה במעבר קלנדיה, היום/אתר רשמי, .

לפני כשלושה שבועות נפצעו חייל צה"ל ואזרח בן 23 בפיגוע דקירה בירושלים. התקרית אירעה בתחנת הרכבת הקלה מול המטה הארצי של המשטרה, כשמחבל שלף סכין והחל לדקור את הנוכחים. שוטרים שהיו במקום ירו בו למוות. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר.

ניסיון פיגוע נוסף אירע ימים ספורים לפני כן בצומת אליאס בכניסה לקריית ארבע, ובו לא היו נפגעים והמחבלת נוטרלה.

אירועים ביטחוניים אלו מגיעים לאחר תקופה של הסלמה ביטחונית שכללה מבצע צבאי מול חמאס ברצועת עזה, התפרעויות ערביי ישראל בערים המעורבות, מהומות בהר הבית שכללו עימותים עם שוטרים וכן אירועי אלימות נוספים בגדה המערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully