וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל ושני אנשי מנגנוני הביטחון הפלסטינים נהרגו בחילופי אש עם מסתערבים בג'נין

אנשי מנגנוני הביטחון שמעו את חילופי הירי בין כוח ימ"מ למחבלים, יצאו ממפקדה סמוכה - ופתחו באש לעברם. כוחות הימ"מ נכנסו לעיר במסגרת חיפוש אחר מבוקשים שביצעו פיגועים, ועצרו אחד מהם, שנפצע גם הוא בתקרית. לא היו נפגעים בצד הישראלי

בווידאו: זירת התקרית בג'נין/מערכת וואלה!

שלושה פלסטינים, בהם שני אנשי מנגנוני הביטחון, נהרגו בחילופי אש עם כוחות ימ"מ שפעלו ברחוב נצרת בעיר ג'נין - כך דיווחו הלילה (חמישי) כלי תקשורת פלסטיניים. התקרית אירעה במהלך מבצע למעצר מבוקשים, שהוצא לפועל על ידי מסתערבים בעקבות מידע שהתקבל משב"כ. לפי כוחות הביטחון, לא היו נפגעים בצד הישראלי.

לפי המידע שהתקבל, שני מחבלים שהו בג'נין וביצעו בשבועות האחרונים ירי נגד חיילי צה"ל. הכוחות זיהו את השניים ברחובות ג'נין, ובמהלך ניסיון המעצר החלו חילופי האש, שבהם נהרג אל-עמורי, ואילו המבוקש השני, אנס אבו זייד, נפצע ונעצר. בשלב זה יצאו אנשי מגנוני הביטחון ממפקדה סמוכה לזירה והחלו לפתוח באש לעבר המסתערבים. שניים מהם נהרגו.

שלושת הרוגים בתקרית עם כוח מסתערבים בג'נין 10 ביולי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
שלושת ההרוגים בג'נין/מערכת וואלה!, אתר רשמי

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי שני ההרוגים ממנגנוני הביטחון הם אדהם יאסר תופיק עליוי, בן 23, ותיסיר מחמוד עתמאן עיסה, בן 33, שדווח כי היו חלק מהמודיעין הצבאי של פתח, והשלישי הוא ג'מיל מחמוד אל-עמורי, אסיר משוחרר שמשתייך לג'יהאד והיה מבוקש זמן רב.

בנוסף לכך, דיווח המשרד על איש מנגנון הביטחון הפלסטיני שנפצע באורח קשה בתקרית, ופונה לבית חולים מקומי, שם הוכנס לחדר ניתוח. זמן קצר לאחר התקרית כוחות ימ"מ והמסתערבים עזבו את המקום.

בפתח תקפו בתגובה. "נתניהו רוצה להציף את השטחים הפלסטינים בדם, לפני שהוא הולך והוא חושב שכוח צבאי יכול לשבור את רצון עמנו ואת מנגנון הביטחון שלו, אבל לגיבורינו במנגנון הביטחון הייתה תגובה הולמת", אמר.

"שני הקצינים הם שהידים, שנהרגו לצד אלוהיהם, בדרך העוז והגבורה הפלסטינית", הוסיף. בסיום דבריו ציין כי "מה שעשו בנינו הוא התגובה הטבעית על כל תוקפנות על עמנו ומוסדותיו הלאומיים. הפריצה לג'נין ורמאללה על ידי כוחות צה"ל תגדיל את הדבקות בזכותנו הפלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully