וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה נסוגה מאפגניסטן - ומחזירה הביתה 22,500 ליטר של בירה

הכוחות הגרמניים במדינה הוציאו איסור על החיילים ללגום מהמשקה האהוב, לקראת יציאת הכוחות הזרים. חברה אזרחית תשיב לגרמניה את המשקאות האלכוהוליים, שאותם לא ניתן למכור באפגניסטן המוסלמית

גרמניה תשיב יותר מ-22,500 ליטרים של בירה מאפגניסטן, עם תחילת הנסיגה של כוחות נאט"ו מהמדינה. לאחרונה נאסר על חיילים לשתות בשל ההסלמה באלימות במדינה לקראת סיום הנוכחות הזרה, בהובלת ארצות הברית, והכוחות המקומיים לא יכולים למכור את האלכוהול בשל היותו אסור באסלאם. דוברת מטעם משרד ההגנה של גרמניה אמרה אתמול כי חברה אזרחית תשיב את המשקאות לגרמניה.

העיתון דר שפיגל דיווח ביום שישי כי לכוחות הגרמניים במדינה יש כמויות עצומות של אלכוהול בבסיסיהם במדינה, ועד לאחרונה החיילים הורשו לשתות שתי פחיות בירה ביום, או כמות מקבילה במשקאות אלכוהוליים אחרים. לפי הדיווח, בבסיס מרמאל שבצפון אפגניסטן מאופסנים יותר מ-60 אלף פחיות בירה ומאות בקבוקי יין ושמפניה. החברה האזרחית ששירותיה נשכרו על ידי משרד ההגנה של גרמניה תחזיר את המשקאות לגרמניה לפני שאחרון החיילים הגרמנים יעזבו.

לגרמניה יש עדיין יותר מ-1,100 חיילים באפגניסטן, והיא איבדה 59 חיילים מאז תחילת הקרבות במדינה ב-2001. המלחמה, הארוכה בהיסטוריה של ארצות הברית, קרובה להסתיים אחרי שבאפריל הכריז הנשיא ג'ו ביידן על השלמת הנסיגה עד 11 בספטמבר. עם תחילת צמצום הנוכחות הזרה באפגניסטן, טליבאן וארגוני טרור אחרים הגבירו את מתקפותיהם נגד ממשלת אפגניסטן ואזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully