וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גולן מהליכוד השוותה את בנט וסער למחבלים: "יוצאים למשימות התאבדות" | צפו

הח"כית כינתה את יו"ר ימינה ויו"ר תקווה חדשה "מחבלים מתאבדים" בראיון בערוץ הכנסת, והוסיפה כי "מה שהכי מוסכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאן לחזור". גולן סירבה לחזור בה מהאמירות, ואמרה כי "הם יודעים שיש להם גזר דין מוות, זה לא מעניין אותם כי הם שיעים"

בווידאו: ח''כ מאי גולן משווה את בנט וסער למחבלים מתאבדים/צילום: ערוץ הכנסת

ח"כ מאי גולן (הליכוד) כינתה היום (ראשון) את יו"ר ימינה נפתלי בנט ואת יו"ר תקווה חדשה גדעון סער "מחבלים מתאבדים". "מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאין לחזור, ולנפתלי בנט וגדעון סער אין לאן לחזור. ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם היום למחבלים מתאבדים", אמר גולן בראיון בערוץ הכנסת.

כשנשאלה על ידי המראיינים אם היא אינה מגזימה בהשוואה, השיבה גולן שלא, ואמרה כי "הם כמו מחבלים, שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים לאותה משימת התאבדות, גם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות, זה לא מעניין אותם כי הם שיעים".

מאי גולן בליל הבחירות, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
השוותה את בנט וסער ל"מחבלים מתאבדים". מאי גולן/ראובן קסטרו

גולן סירבה לחזור בה מהאמירות נגד בנט וסער, "לא אכפת להם מה יהיה בסוף, הם רוצים להתאבד. זה מה שבנט וגדעון סער עושים, וזה האנשים שאנחנו שמים בראש המדינה שלנו. אני לא אחזור בי מהמילים האלה".

הח"כית הוסיפה לתקוף את השניים, ואמרה כי "הם החליטו שתמות נפשם עם פלישתים. למרות שהם אנשי ימין, שטענו שהם אנשי ימין בכל רמ"ח איבריהם, הם בעצם מרמים לא רק את הציבור שלנו, של הימין, אלא את כל אחד ואחד שהצביע להם, ואת זה אני רואה מהאנשים שאני פוגשת בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully