וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הקצין שמת בכלא תבקש לראות את חומר החקירה נגדו

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 10:55

למרות החודשים שחלפו מאז הקצין נעצר, בני המשפחה עדיין אינם יודעים מה העבירה שיוחסה לו. לפני כשבוע הותר לפרסום כי הקצין לא הואשם בריגול או בעבירה של בגידה, ולא היה במגע עם סוכן זר. מרבית פרטי החקירה חוסים עדיין תחת צו איסור פרסום

משפחת קצין המודיעין שמת בכלא תגיש היום (ראשון) בקשה לבית הדין הצבאי לראות את חומר החקירה שהוביל לכתב האישום החמור שהוגש נגד בנם. קרוביו של הקצין גם ממתינים לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות ומחכה למידע נוסף על נסיבות מותו.

עד כה, לבני המשפחה לא ידוע מה העבירה שבגינה נעצר בנם לפני כמה חודשים - אך בית הדין הודיע בחמישי האחרון כי קצין המודיעין, שנכלא לאחר שהואשם ב"עבירות חריגות", לא הואשם ב"ריגול או בעבירה של בגידה, ולא היה במגע עם סוכן זר או הופעל על ידו". מרבית פרטי החקירה עדיין חוסים תחת צו איסור פרסום.

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
שוטר בכלא צבאי/דובר צה"ל

היחידה לחקירות פנים של צה"ל פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. טרם התקבלה חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, ואין בשלב זה ממצאים סופיים בנוגע לנסיבות המוות.

עו"ד בני קוזניץ, המייצג את משפחתו של הקצין, אמר כי המשפחה "מגנה את הפרסומים הזדוניים בעניינו של בנם, פרסומים שאין קשר בינם לבין המציאות. גם האשמות שיוחסו לבנם מעולם לא הוכחו כמו גם לא נבחנו עדיין טענותיו כנגד האישומים. המשפחה עוסקת כעת בנסיבות מותו הטראגי של בנם ובמציאת האחראים לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully