וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של קצין המודיעין שמת בכלא ממתינה לתוצאות דוח הנתיחה שלאחר המוות

רוב פרטי החקירה חוסים תחת צו איסור פרסום, וטרם התקבלה חוות דעת המכון לרפואה משפטית ואין בשלב זה ממצאים סופיים בנוגע לנסיבות המוות. בשבוע שעבר הותר לפרסום כי הקצין לא הואשם בריגול או בעבירה של בגידה, ולא היה במגע עם סוכן זר

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
הקצין שנכלא ב"עבירות חריגות", לא הואשם בריגול או בבגידה ולא היה במגע עם סוכן זר/דובר צה"ל

משפחתו של קצין צה"ל שמת בכלא הצבאי לפני כשבועיים ממתינה לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות ומחכה למידע נוסף על נסיבות מותו. מרבית פרטי החקירה עדיין חוסים תחת צו איסור פרסום אך ביום חמישי הודיע בית הדין כי קצין המודיעין, שנכלא לאחר שהואשם ב"עבירות חריגות", לא הואשם ב"ריגול או בעבירה של בגידה, ולא היה במגע עם סוכן זר או הופעל על ידו".

היחידה לחקירות פנים של צה"ל פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. טרם התקבלה חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, ואין בשלב זה ממצאים סופיים בנוגע לנסיבות המוות.

עו"ד בני קוזניץ, המייצג את משפחתו של הקצין, אמר כי המשפחה "מגנה את הפרסומים הזדוניים בעניינו של בנם, פרסומים שאין קשר בינם לבין המציאות. גם האשמות שיוחסו לבנם מעולם לא הוכחו כמו גם לא נבחנו עדיין טענותיו כנגד האישומים. המשפחה עוסקת כעת בנסיבות מותו הטראגי של בנם ובמציאת האחראים לכך".

בחודש ספטמבר, בתום חקירת מצ"ח, הוגש נגד הקצין כתב אישום לבית הדין הצבאי בגין עבירות חריגות. הקצין נעצר בהחלטת בית הדין הצבאי והתקיים בעניינו הליך של גישור. בלילה שבין 17-16 במאי בזמן שהוא שוהה במתקן הכליאה, הועבר הקצין במצב קשה לבית החולים, שם נקבע מותו.

עד כה הוטלו על הפרשה צווי איסור פרסום גורפים. הדיונים בעניינו של הקצין נערכו בדלתיים סגורות, וצווי איסור פרסום הוטלו עליהם ועל החקירה המתנהלת ביחידה לחקירות פנים. איפול כבד עדיין מוטל על יתר פרטי התקרית החריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully