וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנחשד באיומים על שירה איסקוב מבית מעצר: הוארך מעצרו של אביעד משה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 16:33

משה, ששהה במתקן אוהלי קידר בב"ש, נלקח אתמול לחקירה במשטרה בחשד שקשר קשר לפשע כשתכנן לאיים על אשתו לשעבר. זאת, לאחר שגורם מודיעין בכלא העביר מידע לפיו משה קיים עם הוריו שיחה, בה ציין שישלח לאיסקוב איומים דרך עבריין מוכר. ביהמ"ש בב"ש האריך את מעצרו

בווידאו: הארכת מעצר לאביעד משה בחשד שתכנן לאיים על אשתו לשעבר/צילום: שי מכלוף וספיר לוי

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של אביעד משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב הנאשם בניסיון רצח. משה נמצא במעצר בהמתנה להכרעת הדין במשפטו, ואתמול חלה התפתחות נוספת כשהוא נעצר ונלקח לחקירה במשטרה בחשד שקשר קשר לפשע כשתכנן לאיים על אשתו לשעבר. במקביל, איסקוב הגיעה היום לתחנת המשטרה בתל אביב על מנת למסור עדות נגד משה.

חקירתו של משה החלה אמש לאחר שגורם מודיעין בכלא העביר למשטרה מידע, לפיו משה קיים עם הוריו שיחה, בה ציין שישלח לאיסקוב איומים דרך עבריין מוכר המרצה מאסר. הוא הועבר מבית הסוהר אוהלי קידר בבאר שבע לבית המעצר.

שירה איסקוב מגיע להגיש תלונה במשטרה , 3 ביוני 2021. ספיר לוי
בדרך למסירת העדות. איסקוב, היום/ספיר לוי

נציג המשטרה אמר בית המשפט כי "הדברים ברורים מבחינת המשטרה". לדבריו, "משה מכחיש את המיוחס לו אך יש מסוכנות וחשש שיבוש חקירה". עורך דינו של משה, אלון דוידוב, הוסיף: "במהלך ביקור עם הוריו נערך גם במקור של אסיר, פשוט סוהר שמע את אביעד והאסיר מדברים ורץ לקצין המודיעין וסיפר סיפור מופרך" .

עוד הוא אמר כי משה "הודה בתקיפת גרושתו בתיק העיקרי. המציאו פה סיפור. מישהו סיפר סיפור והמשטרה קפצה על זה. משה אמור לשבת שנים ארוכות בכלא והמשטרה רוצה עוד. אין לו עניין לפגוע ולאיים על גרושתו וזה הכל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הארכת מעצרו של אביעד משה 3 ביוני 2021. שי מכלוף
הארכת מעצרו של אביעד משה/שי מכלוף

מחקירה ראשונית עולה כי בימים האחרונים הגיעו לכלא הוריו של משה, שנאשם בניסיון לרצוח את איסקוב ובהתעללות בבנם התינוק. במהלך הביקור, השניים גידפו וקיללו את איסקוב, ומשה השיב להם בתגובה ש"לא ידאגו" וכי "הוא מטפל בזה", לדבריו, באמצעות עבריין. סוהר שעמד סמוך אליהם האזין לדברים, ודיווח עליהם למפקדיו בכלא. שב"ס העביר את המידע למשטרה שפתחה בחקירה, ועצרה את משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully