וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הזוג בכפר יונה לאחר הרצח: "אם זה הגיע לשם, זה יכול לקרות בכל בית"

על פי החשד, הבעל בן ה-79 רצח את אשתו בת ה-69 בביתם ולאחר מכן התאבד. שכניהם מתקשים לעכל את התקרית: "משפחה נורמטיבית לחלוטין". עמיתתה לעבודה של האישה שהתנדבה כדולה בבית חולים: "אישה שהיתה מלאת חיים ושמחה"

בווידאו: גופות אישה וגבר נמצאו בבית בכפר יונה/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מכריהם של בני הזוג שנמצאו אמש (שלישי) מתים בביתם בכפר יונה, מתקשים לעכל את התקרית, בה על פי החשד הבעל בן ה-79 רצח את אשתו בת ה-69 ולאחר מכן התאבד. שכנים וקולגות של השניים מתארים "משפחה נורמטיבית לחלוטין", ומספרים על האישה, שעבדה כדולה פרטית והתנדבה במשך שנים בבית חולים.

"היו לנו פגישות במשמרות התנדבות בבית החולים", עמיתתה לעבודה של האישה מספרת בעצב לוואלה!. "תמיד היא היתה שמחה, עליזה. היתה מלטפת את הרופאים והאחיות במשמרות. החלוק שלה היה צבעוני ומסגרת המשקפיים שלה היתה צבעונית. אישה שהיתה מלאת חיים ושמחה".

יניב, יו"ר ועד השכונה בה בני הזוג התגוררו, מתאר כי "אף אחד לא חשב שדבר כזה יקרה להם". שכן קרוב של השניים מספר בתדהמה כי "אם זה הגיע לשם, זה באמת יכול לקרות בכל בית. אנחנו בשכונה בהלם".

הזירה בה נמצאו גופות הגבר והאישה בכפר יונה, 1 ביוני 2021. ללא, מערכת וואלה!
"משפחה נורמטיבית לחלוטין". זירת תקרית הירי, אמש/מערכת וואלה!, ללא

השכן עוד משתף כי שמע בבניין שבנם של בני הזוג חיפש אותם במשך כמה שעות ללא מענה, ואז היה זה שמצא אותם ללא רוח חיים בדירתם, וקרא לכוחות ההצלה. "אף אחד בשכונה לא שמע את הירי. אנחנו מעריכים שזה קרה בשעות הצהריים המוקדמות". לדבריו, ככל הנראה בשל עבודות בנייה סמוכות לבניין, רעש היריות לא נשמע. "רק בלילה קיבלו דיווח על אירוע הירי, ואז הגיעו המון ניידות משטרה".

"אנחנו מכירים את האישה שהיא אישה מקסימה לפי כל השכנים שהכירו אותה. לגבר היה קשה להתהלך ולדבר בשל מגבלה מסוימת. מפתיע אותנו מאוד. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים תנחומים".

עוד בוואלה!

חשד לרצח בכפר יונה: גבר ירה באשתו בביתם - והתאבד

לכתבה המלאה
צוות מד"א נמצאים בזירת הרצח בכפר יונה. 2 ביוני 2021. לירן לוי
צוות מד"א שהגיע לזירה, אתמול/לירן לוי

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם של בני הזוג אתמול במקום. האישה נמצאה באחד מחדרי הבית, בעוד הגבר במרפסת הדירה. השוטרים שנכחו במקום, מצאו אקדח בזירה, ואספו את הצילומים ממצלמות האבטחה בבניין, שהעלו כי הרצח אכן ככל הנראה בוצע כמה שעות לפני שהשניים נמצאו מתים.

על פי החשד, האישה ביקשה לסיים את הקשר עם הגבר ולעזוב בעוד ימים ספורים את ביתם המשותף לדירה אחרת ששכרה, ובעקבות זאת הגבר רצח אותה באמצעות האקדח שהחזיק בביתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully