וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר יונה: גבר ירה באשתו בביתם - והתאבד

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 2:00

גבר ואישה נמצאו ללא רוח חיים בביתם. צוות מד"א איתר אותם ללא דופק וקבע את מותם במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומצאה אקדח בזירה. מפרטי חקירה ראשונית עולה כי האישה ביקשה לסיים את הקשר והגבר על פי החשד ירה בה למוות

בווידאו: גופות אישה וגבר נמצאו בבית בכפר יונה/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 79 ואישה בת 69 נמצאו הערב (שלישי) ירויים וללא רוח חיים בביתם בכפר יונה. על פי החשד, הגבר ירה באשתו והתאבד. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומצאה אקדח בזירה. צוות מד"א איתר אותם ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם במקום.

השוטרים שנכחו במקום, אספו את הצילומים ממצלמות האבטחה בבנין שבו גרו הזוג, ומחקירה ראשונית על אודות האירוע עולה החשד כי הירי התבצע מוקדם יותר במהלך היום. אולם, גופותיהם של הזוג אותרו שעות לאחר מכן, כאשר גופתו של הגבר נמצאה במפרסת, ואילו גופתה של האישה נמצאה באחד החדרים בבית.

עוד עלה בחקירה כי הזוג גרו בדירה שכורה בקומה התשיעית בבניין מזה שש שנים. על פי החשד עולה כי האישה ביקשה לסיים את הקשר עם הגבר ולעזוב בעוד ימים ספורים את ביתם המשותף לדירה אחרת ששכרה, בעקבות זאת הגבר שהחזיק אקדח בביתם השתמש בו בביצוע הרצח. בנוסף, במסגרת החקירה על הזוג עלה כי מדובר בנישואין שניים של כל אחד מהם.

הזירה בה נמצאו גופות הגבר והאישה בכפר יונה, 1 ביוני 2021. ללא, מערכת וואלה!
ניידת בזירת האירוע. הלילה/מערכת וואלה!, ללא

בנם של הזוג ניסה ליצור עימם קשר במהלך היום, אך השניים לא ענו. בעקבות זאת, הגיע לדירה שם מצא את גופותיהם והזעיק את המשטרה. בביתם המשותף של הזוג נמצא מכתב אותו כתב הגבר ככל הנראה לפני מותו, אך טרם התברר אם מדובר במכתב התאבדות או במכתב שהשאיר לבנם.

צוות מד"א נמצאים בזירת הרצח בכפר יונה. 2 ביוני 2021. לירן לוי
אנשי זק"א בזירה. הלילה/לירן לוי

פרמדיק מד"א, אורי לייזרוביץ, שנכח במקום סיפר כי שוטרים הובילו את הצוות מד"א לדירה. "ראינו גבר ואשה כבני 70 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

השכנים מספרים על הגבר כי הוא היו לו קשיים בהליכה ונראה שאינו במצב רפואי טוב. אך לעומתו, "היא מתפקדת תפקוד מלא. נראית בריאה מאוד". סיפרה לוואלה! אחת השכנות.

שני שכנה של הזוג שגרה בבניין סיפרה: "אני בבית מהצהריים ולא שמענו כלום. לא שמענו ירי".

שכנה נוספת של הזוג שגרה בבניין מסרה: "טיילתי עם הבת שלי שלא הצליחה להירדם מתחת לבניין ופתאום הגיעה אישה שאני לא מכירה וביקשה שאזעיק עזרה, אז התקשרתי למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully