וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול באום אל פחם: בן 42 נורה למוות ברכבו כשהיה עם אשתו

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 22:14

זמן קצר לאחר שד"ר טארק ג'עו, יצא עם אשתו ובנו התינוק מבית החולים אחרי הלידה, נורה למוות על ידי מתנקשים שנמלטו מהזירה לאחר מכן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. במקביל באום אל-פחם הכריזו על יום אבל שיתקיים מחר

ד״ר טארק אבו ג׳עו, בן 42. 21 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
הנרצח ד"ר טארק ג'עו/מערכת וואלה!, ללא

עיירת אום אל פחם הכריזה היום (שישי) על יום אבל שיתקיים מחר, זאת בעקבות רציחתו של ד"ר טארק ג'עו בן ה-42, תושב העיר על ידי מתנקשים.

ג'עו היה ברכבו עם אשתו ובנם בן ה-3 ימים, לאחר ששוחררו מבית החולים אחרי הלידה. בדרכם הביתה מתנקשים פתחו לעברם באש, כשירו עשרות כדורים שחוררו את השמשה הקדמית של הרכב. זמן קצר לאחר מכן, המתנקשים נמלטו מהמקום, בזמן שהרכב אליו ירו עלה באש.

כתוצאה מכך, ג'עו נפצע באורח אנוש בפלג גופו העליון, ופונה לבית החולים "העמק" בעפולה, שם הרופאים נאלצו תוך זמן קצר לקבוע את מותו. מעט לאחר מכן, פונו גם אשתו ובנם התינוק. מבית החולים "העמק" נמסר כי האם ותינוקה במצב טוב, ומטופלים במחלקה לרפואה דחופה. במקביל, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

הרכב בו נהרג ד״ר טארק אבו ג׳עו באום אל-פחם. 21 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
רכבו של ג'עו מחורר בכדורים שירו לעברו המתנקשים. אום אל פחם. היום/מערכת וואלה!, ללא

ד"ר טארק ג'עו ניהל את בית הקשיש בעיר, תוך שהמתין לרישיון הרופא שלו, לאחר שסיים את לימודיו. ג'עו הוא קורבן הרצח החמישי במשפחתו על רקע סכסוך בין משפחות שמניעיו טרם התבררו. אחיו מוחמד זיאד ג'עו נרצח לפני כשנה.

"עיריית אום אל-פחם מגנה ומוקיעה את האירוע הפלילי האכזרי הזה, ודורשת מהמשטרה לחשוף את העבריינים הפליליים, במקום לעצור את אנשים מכובדים, פטריוטים וקנאים לעירם ומדינתם ולירות בהם", נמסר מהעירייה. "איזה לב ואיזה מוח נושא את הפושע האובססיבי הזה שירה בקורבנו מול אשתו ולמנוע ממנו לראות את ילדו בן השלושה ימים".

שוטרים בזירה בו נהרג ד״ר טארק אבו ג׳עו ברכבו באום אל-פחם. 21 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
שוטרים בזירת הרצח. היום/מערכת וואלה!, ללא

על פי נתוני המרכז למאבק באלימות בחברה הערבית "אמאן", מדובר בקורבן הרצח ה-43 בחברה הערבית מאז תחילת השנה. במהלך 2021 נרצחו 40 גברים ושלוש נשים. עוד נמסר כי יותר מ-80% מהרציחות בוצעו על ידי ירי מנשק חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully