וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביעד משה נעצר בכלא לאחר שתכנן לאיים על אשתו לשעבר שירה איסקוב

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 18:49

סוהר בכלא שמע שיחה של משה עם הוריו שעה שביקרו אותו, בה ציין כי יאיים על איסקוב באמצעות עבריין מוכר המרצה מאסר. בעקבות הדברים, משה הועבר מכלא אוהלי קידר שבבאר שבע לבית מעצר. "בוטחים במערכת המשפט שהוא יקבל את העונה החמור ביותר עקב מעשיו הזוועתיים"

שירה איסקוב. יונתן זינדל, פלאש 90
"הוא עוד מנסה להלך עליה אימים". איסקוב/פלאש 90, יונתן זינדל

המשטרה עצרה היום (רביעי) את האסיר אביעד משה, בחשד שתכנן איים על אשתו לשעבר שירה איסקוב. זאת, לאחר שגורם מודיעין בכלא העביר למשטרה מידע, לפיו משה קיים עם הוריו שיחה, בה ציין שישלח לאיסקוב איומים דרך עבריין מוכר המרצה מאסר. הוא הועבר מבית הסוהר אוהלי קידר בבאר שבע לבית המעצר.

מחקירה ראשונית עולה כי בימים האחרונים הגיעו לכלא הוריו של משה, שנאשם בניסיון לרצוח את איסקוב ובהתעללות בבנם התינוק. במהלך הביקור, השניים גידפו וקיללו את איסקוב, ומשה השיב להם בתגובה ש"לא ידאגו" וכי "הוא מטפל בזה", לדבריו, באמצעות העבריין אדי מכלוף. סוהר שעמד סמוך אליהם האזין לדברים, ודיווח עליהם למפקדיו בכלא. שב"ס העביר את המידע למשטרה שפתחה בחקירה, ועצרה את משה.

"קשה להאמין אחרי הזוועה שאביעד משה גרם, הוא עוד מנסה להלך אימים על שירה. אנחנו בוטחים במערכת המשפט שמשה יקבל את העונש החמור ביותר עקב מעשיו הזוועתיים", אמרו בני משפחתה של שירה. צוות החקירה במרחב לכיש במשטרה נמצא עם איסקוב בקשר ועדכן אותה על דבר המעצר.

דיון הוכחות | אביעד משה, נאשם בגין ניסיון רצח של שירה איסקוב. בית המשפט המחוזי, ב"ש, 18 במרץ 2021. שי מכלוף
משה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, 18 במרץ/שי מכלוף

בחודש פברואר האחרון, איסקוב עלתה להעיד בבית המשפט המחוזי בבאר שבע במשפטו, ותיארה על הדוכן את השתלשלות האירועים שהובילו לתקיפה. "עשרה ימים לפני המקרה עברתי גרידה, היה לי קשה להתמודד עם האובדן של העובר, שקרה אחרי שאביעד כעס עליי וצעק עליי", היא סיפרה. אני כעסתי וצעקתי בחזרה. אחרי זה היו לי כאבים חזקים בבטן ונפלתי לרצפה. יום אחרי זה רציתי ללכת למיון. הוא לא רצה להוציא את הילד, אז הלכתי אחרי. אמרו שאין דופק לעובר. ארבעה ימים אחרי זה עברתי גרידה".

"לא הייתה הכלה מצידו על האובדן של העובר. הוא רצה תאומים ישר אחרי. לפני שאני נכנסת לגרידה הוא מבקש תאומים. לא היה בעצם שנייה אחת לאובדן העובר ולהרגשה של כמה ימים אני עם תינוק מת בבטן", הוסיפה, "ישבתי שבעה. רק בכי".

במהלך דיון בשלב ההוכחות במשפטו בחודש מרץ האחרון, משה נחקר במסגרת חקירה נגדית בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בה טען כי הוא מתחרט על מעשיו.

סנגורו של משה, עו"ד אלון דוידוב מהסנגוריה הציבורית, פתח את העדות בפנייה אליו: "הודית באירוע. אך יש מספר מחלוקות ונרצה לשמוע מה יש לך לומר על הדברים הללו. הדברים העיקריים שטענו הם שמעולם לא גמלה בליבך ההחלטה להמית את שירה. ולא אמרת לה 'תמותי כבר'. בית המשפט צריך לדעת את הנסיבות שקשורות באירוע והעדות שלך מתרכזת בדברים האלה".

"שירה לא כאן, רציתי לפתוח בהתנצלות. אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה וכמובן בפני בני משפחתי", משה אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully