וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי לוי קראה לשקד למנוע ממשלת בנט-לפיד: "תותקפי חזק, אבל מצפונך יהיה נקי"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 18:11

חברת הכנסת מהליכוד, שערקה בשנה שעברה מגוש מתנגדי נתניהו ומנעה הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, פרסמה בפוסט בפייסבוק קריאה לשקד לבצע מהלך דומה. "רק הודעה ברורה שלה תביא את סער או אחרים לשקול תמיכה בממשלת ימין"

ח"כ אורלי לוי (הליכוד) קראה היום (שלישי) לאיילת שקד להודיע באופן ברור כי לא תצטרף לממשלת בנט-לפיד. "רק הודעה ברורה של איילת שקד לא לספור את הקול שלה במחנה ה'שינוי' - תביא את גדעון סער, או אחרים, להבין שאין סיכוי לממשלה כזו, ולהביא אותו לשקול לתמוך בממשלת ימין. זה עדיין אפשרי. כל עוד אופציית השינוי על הפרק - לא תיתכן ממשלה אחרת", כתבה לוי בפייסבוק. "איילת, זה לא יהיה קל. אם תעשי זאת, התקשורת תתקוף אותך חזק. את תגלי שיש אלימות בשמאל, והיא קשה, כואבת ואכזרית. לא מצפה לך גן של שושנים, אבל אולי תרוויחי מצפון נקי, ותיעני לרצון רוב העם".

לוי, שמנעה בשנה שעברה הקמת ממשלת מיעוט של הגוש המתנגד לנתניהו, בשל התנגדותה להקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, כתבה כי "כשהודעתי שלא יקחו אותי בחשבון בתכניות המתרקמות שלהם להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת תומכי טרור כדוגמת היבא יזבק, וכאלו שאינם מכירים במדינת ישראל ובחשיבותה לעם היהודי, עשיתי זאת חד וחלק. לא השארתי מקום לספק או נסיונות שכנוע - לא שזה מנע מהם לשלוח שליחים ולומר שהכל על השולחן, והבופה פתוח. זה לא עניין אותי. לא פתחתי שום פתח לתקוות שווא בצד השני. אדרבא, בנחרצות שלי כיביתי להם את החלום".

יום הצהרת האמונים של חברי הכנסת ה-24 במשכן |  אורלי לוי-אבקסיס  6 באפריל 2021. ראובן קסטרו
"את תגלי שיש אלימות בשמאל". לוי/ראובן קסטרו

בהמשך הפוסט תקפה לוי את התקשורת וכתבה כי "חלקים מאלו שמדברים היום גבוהה על הסתה ו'מזדעזעים' מ'השמצות אישיות והשחתת השיח הציבורי', לקחו חלק משמעותי בהתקפות הפרועות והאישיות עליי, על ילדיי, משפחתי וסביבתי. אין גבול שלא נחצה ברצח האופי והתדמית שבוצע בי לאורך הזמן. הכל כי העזתי לגנוז לשמאל את החלום להקים ממשלת מיעוט עם תומכי טרור, חלום בלהות עבור רבים מאיתנו".

היא המשיכה לטעון כי הותקפה בשל החלטתה וכי התקשורת התעלמה מכך. "כל מי שהיה עד למסע שעברתי, רואה היום כי הטהרנות והצדקנות פשוט זועקים לשמיים מרוב בושה ואירוניה. כל השמעת ביקורת על הפרת ההבטחות לבוחריהם מצד ראשי ימינה, נפתלי בנט ואיילת שקד, זוכה לקיתונות בוז והפחדה מפני 'הסתה והשחתת השיח' - בעוד שכלפיי וכלפי בני משפחתי הכל היה מותר, כולל הכל, ואיש לא קם לזעוק ולעצור את הטירוף חסר הפרופורציות שהתחולל נגדי במשך למעלה משנה".

היא הוסיפה כי "בזמן שבנותיי הוטרדו מינית בהודעות ובתמונות ערוכות שאין לי כל כוונה להפליג בתיאורן המזוויע, איפה היו כל הפמיניסטיות והעיתונאיות? ספגתי איומים, בתדירות יומיומית, ביניהם על זריקת רימונים לחצר ביתי -  זה קרה ברשתות החברתיות, זה קרה בטוויטר, זה קרה בתקשורת. זה היה מעל פני המים ובחוצות, כולם ראו, כולם שמעו, כולם ידעו. ואני שואלת - היכן היו כולם? היכן הייתה התקשורת? אגיד לכם היכן הם היו - הם היו עסוקים בליבוי האש והכפשתי בתיאורים מיזוגניים וגזעניים בכל הזדמנות, רק כי בחרתי שונה מרצונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully