וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילו 21 עמודי תאורה: חמישה תושבי הנגב יואשמו בסיכון חיי אדם בכביש

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 13:21

הפרקליטות תגיש הצהרת תובע נגד החמישה שנעצרו בידי שוטרי מחוז דרום, והיא מייחסת להם גרימת נזק לתשתיות וסיכון חיי אדם. על פי החשד, עם תחילת "שומר החומות", הם "הפילו את העמודים על הכביש וגרמו נזק תשתיתי חמור". הפרקליטות תבקש גם את הארכת מעצרם

בווידאו: עמודי חשמל ואבנים על הכביש - תיעוד של כביש מרכזי בדרום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

פרקליטות דרום תגיש היום (שלישי) הצהרת תובע נגד חמישה תושבי הפזורה הבדואית, החשודים בגרימת נזק לתשתיות וסיכון חיי אדם, לאחר שהפילו 24 עמודי תאורה בכביש 31 באזור הנגב. הפרקליטות תבקש גם את הארכת מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי על פי החשד, עם תחילת מבצע "שומר החומות" ב-12 במאי, "החשודים הגיעו למקום, פירקו את הברגים שהחזיקו את עמודי התאורה, והפילו אותם על הכביש ובכך גרמו נזק תשתיתי חמור תוך סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה".

עמוד תאורה שהופל, 01 ביוני 2021. ., מערכת וואלה!
אחד מ-24 עמודי התאורה שהופלו./מערכת וואלה!, .

החשודים, שאותרו ונעצרו החל מ-14 במאי, הם שני תושבי פזורת א-סייד בני 21 ו-26, צעיר בן 23 משבט אל-אסד, צעיר בן 26 משבט אל-עוקבי וגבר בן 41 מתל שבע.

ראש צוות החקירה, פקד אלכס זיטניצקי, מסר כי "היום הסתיימה חקירת אירוע של גרימת נזק לתשתיות וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. בעקבות האירוע הוקם צוות חקירה מיוחד שאיתר את זהותם של חמישה חשודים במסגרת מבצע 'חוק וסדר' לאיתור ומעצר פורעי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully