וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים התריעו על הגעת האחים הפדופילים לת"א, העירייה פרסמה הנחיות

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 15:40

עיריית תל אביב הוציאה בסוף השבוע מכתב רשמי להורים ולצוותי החינוך ברחבי העיר בנוגע להימצאותם של האחים קורידו, פדופילים מורשעים, ששוחררו ממאסר ונראו בתחומי העיר. העירייה פרסמה הנחיות להורים כיצד להימנע מהאיום, וציינו כי "יש לצאת מנקודת הנחה שהם עדיין בעיר"

הורים מודאגים מחזרתם של האחים הפדופילים שלומי ואורן קורידו. פייסבוק, צילום מסך
פוסט שהעלו הורים לאחר שנצפו האחים בעיר/צילום מסך, פייסבוק

עיריית תל אביב הוציאה בסוף השבוע מכתב רשמי להורים ולצוותי החינוך ברחבי העיר בנוגע להימצאותם של שני אחים, פדופילים מורשעים, ששוחררו ממאסר ונראו בתחומי תל אביב. "בשלב זה אין שום ודאות לגבי מקום הימצאותם של האחים", נכתב במכתב של העירייה בהתייחס לאורן ושלומי קורידו, תוך מתן הנחיות להורים כיצד מומלץ לשמור על הילדים מפניהם. "יש לצאת מנקודת הנחה שהם עדיין בעיר".

בימים האחרונים הרשתות החברתיות הוצפו בשלל פניות של הורים מודאגים מאזור המרכז, שתהו היכן נמצאים האחים קורידו והאם הם אכן נמצאים בתחומי תל אביב. האחים קורידו הורשעו שניהם בביצוע עבירות פדופיליה, ישבו במאסר ושוחררו. בימים אלו, ממתין אורן לקבלת גזר דינו, לאחר שנתפס מחזיק בחומרים פדופיליים.

מכתב של עיריית תל אביב להורים לגבי התמודדות עם פדופיליה בעיר. פייסבוק, צילום מסך
מכתב ששלחה עיריית תל אביב להורים על התמודדות עם פדופיליה בעיר/צילום מסך, פייסבוק

"האחים קורידו הינם פדופילים מוכרים שהורשעו בעברם מספר פעמים ואף ישבו בכלא מספר פעמים", נכתב במכתב של העירייה להורים. " בראשית השבוע (שעבר - ס"ל) נצפה אחד מהאחים בדרום העיר, ובמהלך השבוע עלו שמועות אודות הימצאות אחים מהאחים בצפון מזרח העיר, דבר שהוביל למבול של מידע ברשתות החברתיות ובשיח הציבורי בעיר".

במכתב, הציעה העירייה דרכים בהם יכולים ההורים להתמודד עם האיום: "התנהגות מונעת להתמודדות עם איום הפדופיליה במרחב: תדרוך הילדים לאיסור מגע עם זרים בדגש: שיח, קבלת מתנות, ליווי לרכב, ליטוף כלבים קבלת ממתקים". עוד המליצו - להתקין אפליקציה המדווחת על מיקום הילד, ולוודא כי ילד מתחת לגיל 9 ילך עם מבוגר, ושלילד מעל גיל 9 מומלץ לנוע עם ילד נוסף.

על האחים קורידו, כתבו בעירייה כי הם "העידו על עצמם בראיונות לתקשורת ככאלה שמזהים ילדים במצוקה, ושנוהגים להתחבר אליהם ולפתותם על ידי קניית מתנות ואוכל".

הורים מודאגים מחזרתם של האחים הפדופילים שלומי ואורן קורידו. פייסבוק, צילום מסך
פוסט שהעלו הורים מודאגים/צילום מסך, פייסבוק

מעו"ד סיגל דבורי שייצגה את אורן קורידו מטעם הסניגוריה הציבורית נמסר כי "בתום מאבק ממושך ועיקש של הסניגוריה הציבורית, אורן שולב בתכנית טיפולית משמעותית ונמצא במסגרת מוגנת במשך למעלה משנתיים. ע"פ צו שיפוטי אורן לא נמצא בקשר עם אחיו ולא מסתובב איתו. המידע שנוגע לאורן ומופץ הוא שיקרי ועלול לפגוע בתהליך השיקומי החשוב שאורן עובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully