וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב עזה ניסה לחדור ליישוב באשכול, דקר איש ביטחון - ונוטרל

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 5:57

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי החשוד חדר מדרום הרצועה לשטח ישראל. רבש"צ שניסה למנוע ממנו להיכנס ליישוב נפצע באורח קל. כוחות צה"ל סרקו את האזור, והמשטרה ושב"כ פתחו בחקירה. "הוא היה עם סכינים ובא לדקור אותנו, יריתי בו ברגל ונטרלתי אותו", אמר הרבש"צ

זירת האירוע במועצה האזורית אשכול/יניר יגנה

תושב עזה ניסה לחדור הערב (ראשון) ליישוב באשכול, דקר רבש"צ באורח קל ונוטרל על ידי אחד אחר. מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי החשוד חצה מדרום הרצועה לשטח ישראל. בצה"ל סרקו את האזור לאחר התקרית, ובהמשך המשטרה ושב"כ פתחו בחקירה בחשד לניסיון רצח בנסיבות של מעשה טרור. תושבי האזור להישאר בבתיהם עד שהוכרז על סיום האירוע.

בשעה זו מסתמן כי הרבש"צ הראשון היה זה שזיהה את המחבל שהגיע ליישוב שדה אברהם שבמרחב עוטף עזה ותישאל אותו. החשוד שלף סכין ודקר ביד ובמותן את הרבש"צ, שהזעיק את חבריו, עד שרבש"צ אחר הגיע במהירות למקום וניטרל את החשוד לאחר שירה בו ברגליו. "הוא היה עם סכינים ובא לדקור אותנו, יריתי בו ברגל ונטרלתי אותו", אמר הרבש"צ לחבריו.

זירת האירוע בגבול עזה, 30 במאי 2021. יניר יגנה, מערכת וואלה!
זירת האירוע ביישוב באשכול, הערב/מערכת וואלה!, יניר יגנה

גורם צבאי טען כי טרם ברור מאיפה הגיע החשוד. לדבריו, כוחות ביטחון סורקים את האזור כדי לנסות להבין כיצד הגיע, והאם חצה את גדר המערכת. כוח סרק את אזור מעבר כרם שלום, בשל חשד כי הפלסטיני התחבא באזור לפני שהגיע ליישוב.

לפי תנועת רגבים, נשקו של הרבש"צ שנפצע נלקח לפני כשנה, אז הוגשה נגדו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בטענה ששלף את הנשק בזמן שחילק דוחות על תקלות בטיחות ברכב והפרת הנחיות הקורונה. ערר שהגיש בשבוע שעבר נדחה, והוא תפעל את האירוע ללא נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully