וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פושע נמלט שכר מסוק - כדי להסגיר את עצמו למשטרה: "רציתי להיעצר בסטייל"

חמישה שבועות היה מתיו בראיינט מבוקש בידי המשטרה המקומית, בזמן שהוא שוהה במקום מסתור בדרום המדינה. לבסוף, החליט להסגיר את עצמו מאחר ופחד שיתויג כ"מסוכן" ושכר מסוק באמצעותו הגיע לתחנת המשטרה. "זה היה זמן נהדר. עשיתי הרבה יוגה", סיפר על תקופתו במסתור

מסוק כיבוי במהלך שריפה בניו זילנד, 6 בפברואר 2019. GettyImages
רצה להיעצר "בסטייל". מסוק בשמי ניו זילנד, 6 בפברואר 2019/GettyImages

לאורך חמישה שבועות הסתתר ג'יימס מתיו בראיינט במקום מחבוא באזור הכפרי של ניו זילנד בזמן שהמשטרה מנהלת אחריו מצוד. אולם ככל שעבר הזמן, סיפר המבוקש בן ה-30, הוא חשש שיוגדר כמסוכן לציבור והחליט להסגיר את עצמו למשטרה באופן חריג - באמצעות מסוק ששכר.

בראיינט, העומד בפני אישומי תקיפה, הסתתר ככל הנראה בזמן הזה בעיירה קטנה בחבל אוטגו שבדרום ניו זילנד. הסצנה המוזרה התרחשה בשעות אחר הצהריים כשהמבוקש רעול הפנים הופיע בתחנת המשטרה בעיר דנידין מלווה בעורך הדין שלו ארתור טיילור. לדבריו, פחד שיתויג בציבור כ"אדם מסוכן".

בריאנט, היה מבוקש באשמת פציעה והימלטות, החזקת סכין, שלושה סעיפים של תקשורת דיגיטלית מזיקה ואי הופעה בבית המשפט. בנאומו בדרכו לתחנת המשטרה אמר בראיינט כי הוא הסתתר "באמצע שום מקום" סמוך לוואיאנקארואה שבדרום המדינה. לדבריו, זמנו במסתור היה "נהדר" והוא עשה הרבה יוגה.

ניידת משטרה מחוץ לספרייה המרכזית של אוניברסיטת אוטגו בניו זילנד. 9 בדצמבר 2020. GettyImages
נעצר ללא אירוע חריג. ניידת משטרה באוטגו. דצמבר 2020/GettyImages

כשהחליט להסגיר את עצמו למשטרה הוא יצר קשר עם טיילור וביקש ממנו לארגן "מעצר רגוע". השניים כבר הכירו, מכיוון שבראיינט עזר בעבר בתכנון אתר של טיילור. בראיינט שילם בעבור המסוק בעצמו, לדבריו כדי "להיעצר בסטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully