וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח האוכל לא הגיע בזמן: אפליקציית וולט הושבתה בשל תקלה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 22:47

במשך כשעה וחצי נמשכה התקלה הטכנית שגרמה לעיכובים רבים במשולחי האוכל. לקוחות רבים התלוננו ושלחו הודעות לחברה "העיכוב חריג". לשליחי וולט נמסר כי הם יקבלו פיצוי מלא על זמנם

תקלה עולמית באפליקציית וולט. שיחת צ’אט מלקוחות לא מרוצים. 27 במאי 2021. צילום מסך, צילום מסך
אחת מההתכתבויות עם וולט לאחר התקלה/צילום מסך, צילום מסך

תקלה עולמית דווחה הערב (חמישי) בידי גולשים באפליקציית וולט במשך כשעה וחצי. הגולשים דיווחו על הודעה בדבר "תקלה טכנית". שליחי וולט קיבלו הודעה "החל משעה 20:20 אנו חווים תקלה טכנית רחבה".

תקלה עולמית באפליקציית וולט. הודעה שקיבלו השליחים. 27 במאי 2021. צילום מסך, צילום מסך
משלוחים רבים עוכבו/צילום מסך, צילום מסך

בנוסף, הובטח לשליחים שהיו זמינים לעבודה, פיצוי כספי על זמנם. בדוברות וולט אישרו את הדברים ושמחו לבשר כי התקלה העולמית תוקנה.

מוקדם יותר השבוע, רצו רותם ארגוב מתל אביב ובן זוגה להזמין ארוחת צהריים ממסעדה שהם אוהבים ומכירים, והזמינו ארוחה באמצעות וולט, אפליקציית המשלוחים. בערך רבע שעה לאחר ההזמנה ארגוב קיבלה שיחת טלפון מאדם אשר הציג עצמו כעובד במסעדה וטען בפניה כי יש בעיה באשראי ושהוא לא עבר. על כן, הוא ביקש ממנה לתת לו שוב את מספר האשראי ביחד עם פרטים נוספים, מספר ת.ז. וגם את שלושת ספרות הביקורת בגב הכרטיס, לאחר מכן, בטענה שגם הכרטיס הזה לא עובר - הוא ביקש פרטים ממנה של שני כרטיסים נוספים. עם המידע שבידיו, אותו נוכל עקץ 16 אלף שקל מבני הזוג. ביום ראשון הגישו השניים תלונה במשטרה, וכך גם חברת וולט.

נוכל עקץ 16 אלף שקל מזוג שהזמין באפליקציית משלוחים. ללא, צילום מסך
"עם המידע שבידיו, אותו נוכל עקץ 16 אלף שקל מבני הזוג". התכתבות הזוג עם וולט/צילום מסך, ללא

חברת וולט התלוננה במשטרה על המקרה. "אנו מכירים את המקרה ויודעים בוודאות שפרטי הלקוחה לא נמסרו על ידי גורם מטעם וולט. נדגיש ששירות הלקוחות שלנו מתבצע אך ורק בצ'אט באפליקציה המאובטחת, ואין למסור מידע אישי בנוגע להזמנה באף ערוץ אחר", נמסר מטעם החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully