וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינוואר: נתניהו לא סיים את דרכו, הוא כמו קוסם שממציא עצמו מחדש

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 22:24

מנהיג חמאס בעזה התייחס בנאומו לפלונטר הפוליטי ואמר כי בתור "מומחה לענייני ישראל" הוא מעריך כי רה"מ ייצא מהמשבר כשידו על העליונה. "לא משנה לנו אם זה נתניהו, לפיד או גנץ - נגרום להם להבין מה היסודות שביססנו בין עמנו לבין ישראל"

סינוואר: נתניהו לא סיים את דרכו, הוא כמו קוסם שממציא עצמו מחדש/מערכת וואלה!

מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר התייחס אתמול (רביעי) בנאומו ברצועה למשבר הפוליטי בישראל ואמר כי הוא מעריך כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יסיים את תפקידו. "שאלו אותי אם נתניהו סיים את דרכו. כמומחה לענייני ישראל, דעתי היא שלא. הוא כמו קוסם שמצליח להמציא את עצמו כל פעם מחדש בצורה בלתי רגילה".

סינוואר הוסיף כי "לא משנה לנו אם זה נתניהו, לפיד או גנץ. מי שיגיע אנחנו מוכנים לגרום לו להבין מה הם היסודות שביססנו בין עמנו לבין ישראל".

יחיא סנוואר יושב על כורסה בביתו שהופצץ בעזה, 27 במאי 2021. מתוך טוויטר, מערכת וואלה!
סינוואר יושב על כורסא בביתו שהופצץ במבצע שומר החומות, היום/מערכת וואלה!, מתוך טוויטר

בהתבטאות הראשונה שלו מאז מבצע שומר החומות אמר מנהיג חמאס בעזה כי ארגון הטרור לא יהסס לתקוף אם ישראל תפגע בהר הבית. בהצהרה שמסר לתקשורת הזרה ברצועה הוא אמר כי "מה שקרה הוא רק הכנה למה שיקרה אם הכיבוש יפגע באל-אקצא". לדבריו, "יש לנו עשרת אלפים שהידים בתוך ישראל המוכנים להגיב לפגיעה בירושלים. אותו דו-קיום לכאורה (בתוך שטחי ישראל) קרס לעד". סינוואר ציין כי ישראל כשלה בפינוי לוחמי חמאס למנהרות. "המודיעין של חמאס היה מודע לתוכנית ההונאה של צה"ל ו"לא בלע את הפתיון שהחלה פלישה קרקעית", אמר.

הוא פנה לתושבי שייח ג'ראח וסילוואן, ואמר כי עליהם להיות "דרוכים". "ההתנגדות עומדת מאחוריכם", ציין. "המצב אחרי מאי 2021 אינו דומה למה שהיה לפני, ועמנו בירושלים חייב להיות מוכן להגן על אל-אקצא. לחמאס ולזרוע הצבאית יש את המשאבים והרווחים שלהם, והם לא זקוקים לכספי הסיוע. אנחנו אומרים לבלינקן ולאחרים שלא להתערב בעניינינו הפנימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully