וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגמו את הניידת באבנים: שלושה נעצרו בחשד שתקפו שוטר מג"ב בצפון

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 22:41

לפני שבועיים, נקלע קצין מג"ב למארב של עשרות צעירים שחסמו את דרכו ליד צומת עילוט, והשליכו לעברו זיקוקים ואבנים. לאחר שירה באוויר הצליח השוטר להימלט, אך בתיעוד נראים המתפרעים ממשיכים לגרום נזק לרכב. נער ושני צעירים נעצרו בחשד לניסיון לינץ'

בווידאו: תקיפת שוטר מג"ב סמוך לצומת עילוט/מערכת וואלה!

שלושה חשודים נעצרו היום (שלישי) בחשד לניסיון לינץ' בשוטר מג"ב לפני שבועיים. השלושה, תושבי עילוט בני 16, 25 ו-26, הועברו לחקירה ביחידה לפשעים מיוחדים, עליה הוטלה חקירת האירוע. זאת, במסגרת מבצע "חוק וסדר" בו פתחה המשטרה במטרה למגר אירועים אלימים שהחלו בשבועות האחרונים ברחבי הארץ.

האירוע האלים התרחש לפני כשבועיים, בעת שקצין המג"ב נסע ברכב משטרתי בסמוך לצומת עילוט בכביש 79, ואז נקלע למארב של עשרות צעירים שחסמו את דרכו. כשהבחינו בו החלו המתפרעים לירות זיקוקים וליידות אבנים לעברו. בתגובה לכך הוא ירה באוויר וברח. לרכב המשטרה נגרם נזק רב בתקיפה.

נסיון לינץ בשוטר מג"ב. אתר רשמי, מערכת וואלה!
השליכו אבנים על הרכב/מערכת וואלה!, אתר רשמי

מוקדם יותר השבוע מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הנחה את הכוחות בשטח "לא להרפות עד שהמשטרה תשים את ידה על כל מי שפגע או ניסה לפגוע בשוטרים". יעדי המשטרה שסומנו במסגרת מבצע "חוק וסדר" הם החזרת ההרתעה והגברת המשילות במקומות המועדים במדינה, לצד שמירה על ביטחונם האישי של האזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully