וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגוע הלינץ' בעכו תקשר עם סביבתו, המשפחה: "שיקום ארוך לפנינו"

18.5.2021 / 7:51

אלעד ברזילי בן ה-37 נותח ביום שני והוא מורדם ומונשם. משפחתו מספרת כי הוא הראה סימנים ראשוניים של תגובה לסביבה, אשתו יעל: "אנחנו נעטפים באהבה, אנא המשיכו בתפילותיכם ועוד נדע ימים טובים"

אלעד ברזילי. באדיבות המשפחה
סובל מפגיעת ראש קשה. אלעד ברזילי/באדיבות המשפחה

במרכז הרפואי לגליל בנהריה עדיין מאושפזים ארבעה פצועים מהמהומות בעכו. אלעד ברזילי, תושב עכו בן 37, שהותקף על רקע לאומני, מאושפז במצב קשה, מורדם ומונשם, ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. אמש (שני) עדכנה מנהלת היחידה, ד"ר לריסה יעקובסון: "מצבו של הפצוע, שסובל מפגיעת ראש קשה, מוגדר קשה ויציב, ואנו מזהים שיפור איטי במצבו. עם הגעתו הוא נותח במשך כארבע שעות, ובקרוב עשוי לעבור סדרת ניתוחים נוספת בהתאם למצבו".

משפחתו של ברזילי מעדכנת כי הוא מראה סימנים ראשוניים של תגובה לסביבה. "דרך ארוכה של טיפול ושיקום לפנינו", אמרה אשתו יעל, "נעטפנו באהבה גדולה, סיוע בכל עניין ובדאגה עמוקה מצד כל עם ישראל, מד"א, צוות בית החולים ומכרים קרובים ורחוקים. תודה מיוחדת שלוחה לקהילה המקומית בעכו, לחברי הגרעין התורני אומץ עכו שהתגייסו למבצע מיוחד, ולכל הנושאים תפילה ועשייה טובה לרפואת יקירנו". במשפחה מבקשים, "אנא המשיכו בתפילותיכם ובעזרת ה' עוד נדע ימים טובים, עם ישראל חי"

אלעד ברזילי, תושב עכו שעבר לינ'ץ במסגרת עימותים בין ערבים ליהודים. באדיבות המשפחה
הקהילה בעכו תומכת במשפחה. אלעד ברזילי/באדיבות המשפחה

המשפחה גרה בעכו מזה 15 שנה. אלעד איש חינוך ותיק, מורה מוערך ואהוב בבית החינוך אמי"ת ע"ש קנדי בעיר. יעל אחות בבית החולים רמב"ם בחיפה. שניהם במקור מקרית מוצקין והגיעו לפני 15 שנה כסטודנטים לגרעין התורני בעכו והיו שותפים להקמת השכונה הדתית אותה הקים הגרעין. יש להם ארבעה ילדים. הבכור חגג בר מצווה לפני כחצי שנה. אלעד פעיל חברתי ומתנדב איחוד הצלה. "תמיד עושה למען הזולת", אומרים מכריו, "אוהב לקחת על עצמו עוד ועוד משימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully