וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 15 נהרג לאחר שנפגע בראשו מהתמוטטות פסל בפארק במעלות

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 9:26

כרים ריאדה, תושב חורפיש שככל הנראה עסק בפעילות גופנית במקום, נחבל בראשו לאחר שמוט אבן התנתק מפסל בפארק אגם מונפורט בעיר ופגע בו. צוות מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסיומן נאלצו לקבוע את מותו

בווידאו: נקבע מותו של נער שנפגע מנפילת פסל בפארק במעלות תרשיחא/צילום: דוברות מד"א

נער בן 15 תושב חורפיש נהרג הערב (שני) לאחר שנפגע בראשו מהתמוטטות פסל בפארק אגם מונפורט שבמעלות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בנער, כרים ריאדה, פעולות החייאה במשך כ-20 דקות, שהמשיכו עוד דקות ארוכות עם פינויו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו.

חובש מד"א סלים סרחאן סיפר: "הנער שכב מחוסר הכרה על הרצפה בסמוך למוט אבן כבד שנפל ונשבר. הוא סבל מחבלות מדממות בראשו ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות".

כרים ריאדה בן ה-15 שנהרג לאחר שנפגע מהתמוטטות פסל בפארק אגם מונפורט במעלות. תמונות גולשים
נהרג מהתמוטטות פסל בפארק. כרים ריאדה בן ה-15/תמונות גולשים

המקרה אירע כשריאדה, שמשפחת אביו במקור מחאצביא ושירתה בצד"ל, הגיע יחד עם קבוצת בני נוער לפעילות ספורט בפארק. שם הוא כנראה ביצע עליות מתח על קורת אבן שהיתה מחוברת לפסל, וקרסה כשהיה תחתיה. צוותי הרפואה העניקו טיפול ל-25 נפגעי חרדה, נערים וילדים שהיו עדים לפגיעה, שחלקם אף סייע במאמצי ההחייאה לפני שהגיעו הצוותים למקום.

עוד בוואלה!

הכבל התנתק, הבלמים כשלו, הקרונית צנחה והתרסקה: הרגעים האחרונים לפני האסון

לכתבה המלאה
זירת התמוטטות הפסל על כרים ריאדה בן ה-15, בפארק אגם מונפורט במעלות, 24 במאי 2021. תמונות גולשים
זירת האירוע, הערב/תמונות גולשים
נער נפצע מנפילת חלק מפסל באגם מונפורט, מעלות, 24 במאי 2021. מד"א
הפסל ממנו התנתק החלק, הערב/מד"א

מעיריית מעלות נמסר: "בעקבות האירוע הקשה בו קיפח את חייו נער בן 15 באגם המונפורט הערב, בשלב זה אנו לא רואים לנכון להתייחס לנסיבות המקרה ואנו נמתין לממצאי החקירה והבדיקה הראשוניים שתבוצע על ידי גורמי החוק. אנו מצרים על תוצאות האירוע הקשה ומשתתפים בצערה העמוק של משפחתו של הנער".

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה כי היא "שולחת חיבוק למשפחת הנער. זהו אסון מזעזע וכואב כל כך". היא עוד הזהירה כי "אימוני כושר, ובמיוחד תרגילי כוח, יש לבצע רק על מתקנים המיועדים לכך ובהתאם להוראות השימוש המופיעות על גבי המתקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully