וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות היא מגדלור התקווה של ישראל

אלון דוידי

26.5.2021 / 13:00

יש אצלנו איכות חיים, קהילה משגשגת ומכאן יצאו אמנים, שחקנים, סופרים וספורטאים. יש לנו עוד המון מה לפתח, אנחנו רק צריכים שקט וביטחון תמידי, כדי שגם הדורות הבאים ידעו שמטרור לא נשברים אלא מתעצמים. שדרות היא השראה לישראל ותהיה כך שנים קדימה

תושב שדרות רונן עזרן שניצל מפגיעת נ"ט ברכבו במהלך מבצע שומר החומות. שי מכלוף
תושב שדרות רונן עזרן, שניצל מפגיעת טיל נ"ט ברכבו במהלך מבצע שומר החומות/שי מכלוף

למרות הכל נדלק עלינו אור
השמיים בכחול
עולם מלא בטוב
(מיכה ביטון, מוזיקאי)

העיר שדרות מתמודדת עם אתגר ביטחוני ממושך זה 20 שנה ולמרות הכול, היא עיר אטרקטיבית לכל המשפחה, עיר שכיף לגדול בה ולגדל בה ילדים. יש כאן קהילה יוצאת דופן, הון אנושי משובח שמביא לפריחתה ושגשוגה של העיר. זוהי קהילה חמה ומחבקת, פעילה, משתפת ומשתתפת. קהילה המגלה אחווה, אחריות, כבוד וערבות הדדית. כל אלו יחדיו הופכים את החיים בשדרות ואת הקהילה בה למופת ומודל לחיקוי. העיר נמצאת בתנופת פיתוח של שכונות חדשות, בתי ספר, גני ילדים, פארקים וגינות ציבוריות.

ליבת החזון שבניתי עם חבריי להנהגת העיר, היא עשייה תמידית בעיר בשיאו של תהליך תנופה והתחדשות ופיתוח מואץ בכל תחום. אין פינה או נושא בעיר שלא עבר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי.

לא פלא, שלצד המצב הביטחוני, שהוא באמת לא פשוט, מצליחה שדרות בשנים האחרונות להפוך לעיר נחשקת ואטרקטיבית שכל כך הרבה אנשים מגיעים לגור בה.

שכונות חדשות מוקמות וישנה כאן השקעה מאסיבית באיכות החיים של התושבים במגוון תחומים, מה שמוביל, לצד הקהילה החמה במקום, לביקוש גדול למגורים בעיר וכן להגירה חיובית. לא פלא שתושבי שדרות שבעי רצון ממקום מגוריהם. אנחנו הטמענו במערכת העירונית את המושג "חוויית לקוח" שהוא חלק מהותי מתפיסת העבודה שלנו בשירות לתושבים.

שדרות לאחר החלטתו של ראש העירייה, אלון דוידי להצטרף למפלגת "ימינה" 2 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
שכונות חדשות מוקמות לצד השקעה מאסיבית באיכות החיים של התושבים. שדרות/ראובן קסטרו

יש לנו מערכת חינוך סביבתית שמלווה את התלמיד מגיל ינקות בעזרת החטיבה לגיל הרך, דרך מערכת גנים מפוארת עם תוכניות לימוד המעודכנות לאתגרים של המאה ה-21 ועד בתי ספר יסודיים וייחודיים. כל העיר שלנו היא מרחב לימוד עירוני אחד גדול, אנחנו קוראים לעיר שדרות 'מקום למחשבה', כי אנחנו מאמינים שהאדם תמיד למד ולכן המרחב הציבורי הוא מרחב מלמד. יחס אישי לכל תלמיד וסביבת למידה גמישה ומולטי דיסציפלינרית ועד להשקעה במרכזי מצוינות ובחינוך בלתי פורמלי.

לשדרות תחום תרבות עשיר ומגוון הכולל הופעות, פסטיבלים, אירועי תרבות וספורט ועוד שפע פעילויות, המהווים חלק משמעותי בתרבות הפנאי שהעיר המקסימה שלנו מציעה. שדרות היא ה"ליברפול של המוזיקה הישראלית", מכאן יצאו אמנים, שחקנים, סופרים וספורטאים.

יש לנו עוד המון מה לעשות ולפתח, אנחנו צריכים רק שקט וביטחון תמידי, כדי שגם הדורות הבאים ידעו שמטרור לא נשברים ולא דורכים במקום אלא מתעצמים, מפתחים ובונים עוד ועוד שכונות ובתים לגדל בהם את הדורות הבאים. שדרות היא הלב של ישראל. היא התקווה של כולנו.

אלון דוידי הוא ראש עיריית שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully