וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בעוספיה: בן 41 נפצע קשה לאחר שרכבו התפוצץ

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 14:07

מטען חבלה שהוצמד למכונית שנסעה בכיכר מרכזית, גרם לפיצוץ עז ולהתלקחות הרכב. צוות מד"א פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בחיפה עם חבלות בגפיו, כשהוא מורדם ומונשם. ברכב נכח אדם נוסף שיצא ללא פגע. עד לפיצוץ: "הייתי בטוח שהרכב נפגע מרקטה. אח"כ הבנתי שזה מטען"

פיצוץ הרכב בעוספיא/-

תושב עוספיה בן 41 נפצע הערב (שישי) באורח קשה כתוצאה מפיצוץ רכבו על ידי מטען חבלה רב עוצמה שהוצמד למכוניתו. בזירת הפיצוץ, כיכר מרכזית שסביבה מסעדות רבות, פרצה דלקה, ותושבי האזור הזעיקו את חבלני המשטרה ואת לוחמי האש. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלות רבות בגפיו. מבית החולים נמסר כי הפצוע מורדם ומונשם.

עם קבלת הדיווח על הישמע הפיצוץ, המשטרה הגיעה למקום והחלה בחקירת נסיבות האירוע. בין היתר, נבדק חשד לניסיון חיסול. מפרטי החקירה הראשונית עולה כי ברכב היה גבר נוסף שיצא ללא פגע.

זירת אירוע פיצוץ הרכב בעוספיא. 21 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
שוטרים מסיירים בזירת האירוע. הערב/מערכת וואלה!, ללא
זירת אירוע פיצוץ הרכב בעוספיא. 21 במאי 2021. ללא, מערכת וואלה!
הכיכר המרכזית בכביש הראשי בו קרה הפיצוץ. עוספיא. הערב/מערכת וואלה!, ללא

באזור הפיצוץ התגודדו סקרנים רבים. תושב עוספיה המתגורר סמוך למקום סיפר לוואלה! כי "שמעתי פיצוץ אדיר, הסתכלתי החוצה וראיתי את הרכב. המחשבה הראשונה שעברה לי בראש הייתה: 'איך זה שלא היתה אזעקה?', כי הייתי בטוח שהרכב נפגע מרקטה. אחר כך התברר שהיה מטען ברכב".

ראש המועצה המקומית עוספיה, בהיג' מנצור, גינה את האירוע: "אנחנו מוקיעים אירועים כאלה באופן חד משמעי ודוחים כל ניסיון להכניס לעוספיה שיטות כאלה, שהן רחוקות מהמנהגים והמסורת שלנו. אני קורא לכם, תושבי עוספיה, ומבקש מכם, להתרחק מכל דבר שעשוי לפגוע בנו, וביחד נחזור לחיים הרגילים. אני מאחל לפצועים החלמה מהירה ויחד עם זאת, אנו דורשים ממשטרת ישראל לחקור את האירוע עד תום ולהגיע לחקר האמת, ולהביא את המבצעים לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully