וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין תקפו את נתניהו אחרי הפסקת אש: "מביך, צריך להכריע"

20.5.2021 / 23:51

פוליטיקאים רבים מהמחנה יצאו בביקורת חריפה נגד ראש הממשלה לאחר החלטת הקבינט על הפסקת הלחימה בין ישראל לחמאס. סער אמר כי נתניהו "נצליח לחלץ מחמאס הפסקת אש ללא תנאים". שקד כתבה כי "ניצחון יהיה השבת החיילים" וליברמן אמר: "מה עם הפסקת ה-CASH?"

בווידאו: יירוטים של כיפת ברזל בשמי שדרות/צילום: שי מכלוף

במערכת הפוליטית מתחו הלילה (חמישי) ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על החלטת הקבינט המדיני-ביטחוני על הפסקת אש בין ישראל לחמאס. יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, צייץ בטוויטר כי זה "מביך", ש"עם המודיעין וחיל האוויר הכי טובים בעולם - הצליח נתניהו לחלץ מהחמאס "הפסקת אש ללא תנאים".

ח"כ איילת שקד (ימינה) שיתפה בציוץ תמונה של הדר גולדין ואורון שאול המוחזקים בשבי חמאס וכתבה "ניצחון יהיה השבת החיילים". גם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מתח ביקורת קצרה על ההחלטה, וצייץ "מה עם הפסקת ה-CASH?", כשכוונתו לכספים שישראל מאפשרת להעביר לעזה באמצעות גורם שלישי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת, 16 במאי 2021. לשכת העיתונות הממשלתית
סופג מתקפות מימין. נתניהו במהלך הצהרה שנשא בזמן המבצע בעזה, השבוע/לשכת העיתונות הממשלתית

גם יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הביע אי סיפוק מההחלטה, וחברי המפלגה שלו שיתפו מוקדם יותר ברשתות החברתיות תגובה תואמת לפיה ‏"לא להפסקת אש, כן להכרעה וניצחון, כן להשבת הבנים". סמוטריץ' התייחס גם לטענות של חמאס לפיהם ישראל נתנה התחייבויות על כניסת יהודים להר הבית או כניסתם לבתים בשכונת שייח ג'ראח בבירה.

סמוטריץ' כתב כי "אם אכן הדיווח שקרי אני מצפה בבוקר לראות את הר הבית פתוח ליהודים. כל דבר אחר יוכיח למרבה הצער כי החמאס דיבר אמת והגורמים המדינים שיקרו".

עוד בוואלה! NEWS

הקבינט אישר את הפסקת האש; בכיר ישראלי: תחל משעה 02:00

לכתבה המלאה

ח"כ ניר אורבך מימינה טען כי "עם הפסקת אש כזו שממשיכה למעשה את מדיניות ההכלה הרופסת, זה ענין של זמן עד שנחזור לסיבוב רצחני נוסף". בליכוד הורו לשרים ולחברי הכנסת לא להתראיין או להגיב להחלטת הקבינט אך זמן קצר קודם הגיב ח"כ מיקי זוהר וכתב ‏"דין יישובי הדרום ועוטף עזה כדין תל אביב וירושלים". חברו למפלגה, ח"כ שלמה קרעי הוסיף: "יש או אין הפסקת אש, הדבר החשוב הוא שלא נאפשר שום ירי לשום מקום בארץ בשום זמן. כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully