וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג איבד 50 אלף שקל לאחר החתונה; שוטרים מצאו את האבידה והיא הוחזרה להם

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 19:24

יום לאחר החתונה, זוג איבד שק עם 50 אלף שקל במזומן והיום הם קיבלו את הכסף בחזרה. "היה לי ולאשתי קרייסיס. זה אומר שאנחנו נצטרך להוציא את הכסף הזה מעצמנו, כדי לשלם לכל הספקים עשרות אלפי שקלים", אמר החתן

כסף שאיבד זוג יום לאחר החתונה. דוברות משטרת ישראל
הכסף שאיבדו הזוג/דוברות משטרת ישראל

יובל ונועה, זוג טרי התחתנו ביום שני שעבר, יום ירושלים, והיום בו נפתח מבצע "שומר החומות". הזוג התחתן באזור מודיעין, כמה אורחים החליטו שלא להגיע עקב המצב הביטחוני, אך למרבה המזל הגיעו רוב מוזמנים.

"בשל הקורונה, דחינו את החתונה כבר בשנה וחודשיים מהמועד הראשון. הקורונה דחתה לנו את החתונה עשרה ימים לפני שנכנסה המגבלה האוסרת על אירועים, קבענו ארבעה מועדים והפעם במועד הרביעי פגענו", אמר יובל.

לדבריו "פתאום ביום החתונה, בזמן שהיינו בצילומים בנווה אילן, ממש מולנו ראינו יירוטים, הצילומים שלנו הופסקו. הנחנו שאורחים לא ירצו לבוא או שנקבל טלפון מבעל האולם שהאירוע מבוטל".

גיא בן יצחק, שוטר שמצא כסף שאיבד זוג יום לאחר החתונה. דוברות משטרת ישראל
השוטר שמצא את הכסף. גיא בן יצחק/דוברות משטרת ישראל

למחרת החתונה, הזוג נסעו מירושלים ליפו להחזיר את שמלות הכלה, הם הפקידו את רוב הכסף שקיבלו בחתונה אבל לקחו איתם בשק בד סכום של כ-50 אלף שקלים על מנת לשלם איתו לספקים ונותני שירות מהחתונה. "שמנו את שק הכסף מעל שתי השמלות של אשתי, כשהיא הוציאה את שתי השמלות מהאוטו, השק עם הכסף נפל מהאוטו", אמר יובל.

הוא המשיך "חשבתי שזה הלך, גיליתי את זה שהכסף אבד רק שלוש שעות וחצי אחרי. בטח בצורה שזה נפל, זה היה שק בולט, בטוח הסתכלו מה שיש בפנים והבנתי שלצערי זה לא יחזור".

לאחר המקרה סיפר כי "היה לי ולאשתי קרייסיס. זה אומר שאנחנו נצטרך להוציא את הכסף הזה מעצמנו. אני צריך את הכסף כדי לשלם לכל הספקים, מדובר בעשרות אלפי שקלים. היה שם הרבה כסף, דיכאון".

היערכות משטרת ישראל לקראת יום הבחירות לכנסת ה-24 של מדינת ישראל. דוברות משטרת ישראל
" לא האמנו שזה קורה לנו"/דוברות משטרת ישראל

"אשתי ממש בכתה היא הייתה היסטרית, לא האמנו שזה קורה לנו. מיום של שמחה - ויום למחרת זו תחושה של עצבות. אשתי בעצם גררה את השק עם הכסף לרצפה מתחת לאוטו, רק כאשר הגענו חזרה לירושלים הבחנתי שהתיק עם הכסף לא נמצא. ישר הבנתי מה קרה, זכרתי שהתיק היה על השמלה, הגשתי תלונה במשטרת ירושלים והם יצרו קשר עם השוטר הקהילתי ביפו".

"אם לא היינו מוצאים את הכסף זה היה יוצא לנו מהכיס, הנחות לא היינו מקבלים. כי הספקים סיפקו את השירות". הוא הודה למשטרה שטיפלה בעניין ואמר כי "חשוב לי להודות לשוטרי מרחב יפתח שעשו את כל הפעילות הזאת תוך כדי שהם נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, עיר מעורבת, היו להם תקריות חמורות, וכל זה תוך כדי המצב הביטחוני. השוטרים כל הזמן דאגו להגיד לי שאני אדע שגם ככה מאוד קשה להם אבל הם יעשו מאמץ כדי לעסוק גם בזה".

הוא הוסיף כי "הרגישות שלהם לסיפור ולסיטואציה הפתיעה אותי, היא ריגשה אותי. אני לא בן אדם רגשן, התייחסתי לזה בצורה הכי על אוטומט הבנתי שהכסף הלך ושאין מה לעשות, אבל השוטרים בהודעות ובקשר שיצרו איתנו, האכפתיות שלהם ובמיוחד של גיא הסיפור נגע להם. זה כלה וחתן יום אחרי החתונה שלהם שמקבלים זאפטה כזאת, זה משהו שאתה לא מצפה".

היערכות משטרת ישראל לקראת יום הבחירות לכנסת ה-24 של מדינת ישראל. דוברות משטרת ישראל
"מגיע שאפו לכל שוטרי מרחב יפתח"/דוברות משטרת ישראל

שוטר קהילתי ביפו העתיקה, גיא בן יצחק, שהצליח לאתר את הכסף האבוד אמר כי "קיבלתי טלפון מחוקר המשטרה שישב מולו בחור שאיבד ביפו העתיקה שק בד עם סכום כסף רב שקיבל בחתונה. התחלתי להרים טלפונים ולבצע תחקיר באמצעות מצלמות אבטחה. לפי תיאור שמסרו לי הבנתי כנראה מי מצא את זה".

הוא הסביר כי "דיברתי עם מנהל העבודה שלהם והסברתי להם מה המשמעות של מי שמוצא דבר כזה ולא מחזיר מבחינה חוקית ומהר מאוד קיבלתי טלפון על כך שהכסף נמצא. שמחתי לבשר זאת לחתן, וישר קבענו שהוא יגיע לאסוף את כספו בחזרה."

יובל החתן אמר כי השוטר גיא בן יצחק, התקשר אליו ואמר לו "'תסתכל רגע בוואטספ תגיד לי אם אתה מזהה'. הסתכלתי בוואטספ ופתאום אני רואה את כל הכסף שלנו בתמונה. באמת לא היה לי מילים. שאפו גדול. הוא הצליח לאתר את הכסף מאוד מהר, הוא הצליח להגיע לאנשים דרך הקהילה. בצורה חכמה, בלי מעצרים בלי בלאגן. מגיע לגיא שאפו גדול, הייתי בטוח שהכסף הלך".

הוא הודה גם לשאר השוטרים "מגיע שאפו לכל מי שעסק בדבר כל מרחב יפתח, ניגשו לאנשים בדקו מצלמות והם שיחקו אותה. כל הכבוד. הייתי בטוח שזה הלך והם הפתיעו אותי מעל כל ציפייה כל הכבוד לשוטרים. מהרגע שהגשתי תלונה הם אתרו את הכסף תוך שישה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully