וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של עידו בן ה-6 שנהרג בשדרות: "דוד'קה ספג את הפגיעה בשביל כולנו"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 16:54

שני אביגל, שבעצמה אושפזה אחרי שרקטה פגעה בבית סמוך ורסיס ממנה עף לתוך המרחב המוגן שבו שהתה המשפחה, סיפרה לנציג של ארגון הבריאות העולמי כי בנה היה ילד שמח. "הבטחתי לו כל פעם שהלכנו למרחב המוגן שאנחנו במקום בטוח, ועכשיו אני מרגישה ששיקרתי לו"

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
"ילד מאוד שמח". עידו אביגל/באדיבות המשפחה

שני אביגל, אמו של עידו אביגל בן ה-6 שנהרג מפגיעת רסיס רקטה בשדרות, אמרה היום (רביעי) בשיחה עם נציג של ארגון הבריאות העולמי כי רבים מבני המשפחה שהתה במרחב המוגן, ואילו בנה "ספג את הפגיעה בשביל כולנו". אביגל עצמה אושפזה לאחר שנפגעה קשה בתקרית.

"הוא תמיד אמר לנו לא לקרוא לו עידו, לקרוא לו 'דודק'ה'. ככה הוא רצה שנקרא לו. הוא היה ילד מאוד שמח", סיפרה אביגל על בנה. "היינו אמורים לרוץ למקלט כל פעם, כל חמש דקות, כל שלוש דקות. הבטחתי לו כל פעם שהלכנו למרחב המוגן שאנחנו במקום בטוח, ועכשיו אני מרגישה ששיקרתי לו, שלא הגנתי עליו".

הבנין בו נהרג הילד עידו אביגל, שדרות, 13 במאי 2021. יניר יגנה
פגיעת הרקטה בשדרות, לפני שבוע/יניר יגנה
בווידאו: שכנו של הילד עידו אביגל שנהרג בשדרות, משחזר את האירוע/צילום: שי מכלוף

היא סיפרה על פציעותיהם של שאר בני המשפחה, ובהם היא עצמה. "הבן שלי ספג את הפגיעה בשביל כולנו. היינו יחד בחדר הזה, אני, אחותי, גיסתי, האחיין שלי, כולם היו בחדר הזה. האחיין שלי עובר ניתוח; אצלי זה נס שאני חיה", סיפרה. "אנחנו רק רוצים לחיות, לחזור הביתה, לשחק עם הילדים, אנחנו רוצים חיים פשוטים. זה לא משהו כל כך גדול לבקש אבל כאן, במציאות הזו, זה כן משהו גדול לבקש". היא הדגישה עוד כי "מאז שזה התחיל אנחנו לא יכולים לצאת לשום מקום. יש אזעקות כל הזמן".

עידו אביגל נהרג לפני שבוע בשדרות. רסיס מרקטה שפגעה בבית סמוך, חדר ככלך הנראה דרך חלון הממ"ד שבו שהה והרג אותו. הוא הובא למנוחות ביום שישי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully