וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה בשייח ג'ראח: שבעה לוחמי מג"ב נפצעו

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 19:14

המחבל נוטרל על ידי הכוחות במקום. הרכב הגיע למחסום המשטרתי במזרח ירושלים ודרס את הלוחמים, שהגיבו בירי. הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה. מפכ"ל המשטרה הגיע לזירה עם מפקד מחוז ירושלים. בתוך כך, בפיקוד המרכז הודיעו על תגבור 8 גדודים באוגדת איו"ש

בווידאו: תיעוד פיגוע הדריסה בשייח ג'ראח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

שבעה לוחמי מג"ב נפצעו היום (ראשון) בפיגוע דריסה בשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים. המחבל נוטרל על ידי הכוחות. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיע לזירת הפיגוע יחד עם מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן. הפצועים, בהם אחד שנפצע באורח בינוני והיתר באורח קל, פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה בירושלים.

באירוע, רכב הגיע לעבר מחסום משטרתי בו הוצבו הכוחות ודרס ופגע במספר שוטרים. לפי המשטרה, הרכב שנסע על דרך שכם פנה לרחוב עותמאן אבן עפאן, בו נמצא המחסום המשטרתי, והאיץ לעבר השוטרים. הנהג, תושב מזרח ירושלים, נורה ונהרג.

פיגוע דריסה בשייח ג'ראח: 7 לוחמי מג"ב נפצעו המחבל נוטרל 
16.5.21. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, אתר רשמי
זירת פיגוע הדריסה, היום/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

הפיגוע מגיע ברקע ההתחממות בכמה גזרות ברחבי הארץ, כולל ביהודה ושומרון. בפיקוד המרכז הודיעו היום, ערב חג השבועות, על תגבור של שמונה גדודים באוגדת יהודה ושמרון, על רקע העלייה החדה בהפרות הסדר האלימות, החשש מההתגברות פיגוע הירי והיקף ההרוגים מאש כוחות צה"ל. בסך הכול יש כיום כ-23 גדודים ברחבי האוגדה, בהם 97 פלוגות.

ביומיים האחרונים התפזרו ההפגנות על כ-70 מוקדים, ובאחת ההפגנות השתתפו כ-3,000 פלסטינים. לפי גורמי צבא, הציבור הפלסטיני יצא לקיים הפרות סדר אלימות על הצירים ומול היישובים, זאת על רקע התמונות הקשות של תקיפות חיל האוויר ברצועת עזה, שגרמו לפצועים והרוגים. בהפגנה שהתרחשה אתמול במרחב הכפר חבלה, בוצע ירי לעבר חייל שנפצע ברגלו מקליע.

עוד בוואלה!

מטחים כבדים לעבר יישובי הדרום: פגיעות ישירות באשדוד ואשקלון

לכתבה המלאה
מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי בזירת פיגוע הדריסה עם מפקד מחוז ירושלים ומפקד מג"ב, 16 במאי 2021. דוברות משטרת ישראל
מפכ"ל המשטרה שבתאי בזירת פיגוע הדריסה, היום/דוברות משטרת ישראל
פיגוע דריסה באיזור שייח ג׳ראח, ירושלים, 16 במאי 2021. יונתן זינדל/פלאש 90, פלאש 90
זירת הפיגוע בשייח ג'ארח, היום/פלאש 90, יונתן זינדל/פלאש 90

כמעט בכל יום ישנו ניסיון פיגוע ביהודה ושומרון, כולל ניסיונות דקירה, ירי ודריסה. בהנחיית מפקד פיקוד המרכז האלוף תמיר ידעי, הוחלט כי מרבית הכוחות יעבו את ההגנה על הצירים והיישובים, כולל עמדות תצפית ומוצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully