וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתארגנות האלימה גלויה לכל, והמשטרה לא מגיעה לעצור אותה

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 18:42

הודעות ברשתות החברתיות הקוראות לפגוע בערבים עברו באופן גלוי ופומבי, ובסופו של דבר הסתיימו בלינץ' בבת ים. חוסר ההיערכות של המשטרה מעיד יותר מכל על אזלת ידה, ואת המקרה המזעזע הבא ניתן למנוע לו רק תפעל בנחישות המתבקשת נוכח הסכנה הגדולה במהומות ברחובות ישראל

תיעוד של לינץ' בבת ים: יהודים תקפו צעיר ערבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

"לא לעצור חבר'ה, לרצוח את הערבים, לא לפצוע - להרוג באש חיה". "לארגן אקדחים ולדקור רק בצוואר". אלה חלק מההודעות שנכתבו היום בקבוצת טלגרם בשם "מחזירים מלחמה - ביפו", יום אחרי ההתפרעויות האלימות של קבוצות צעירים יהודים בערים שונות ברחבי הארץ, שבשיאן בוצע הלינץ' בנהג ערבי בבת ים, שניסה להימלט מההמון.

בימים האחרונים קמות יותר ויותר קבוצות של צעירים יהודים, שאיבדו את האמון במשטרה נוכח האירועים האחרונים, וקוראים לפגוע בערבים ולהגיע חמושים לערים המעורבות.

איומים לנקום בערבים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"לארגן כולם אקדחים". הודעות הקוראות לפגוע בערבים באחת מקבוצות הטלגרם, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

כבר אתמול עברו ברשתות החברתיות, באופן גלוי לכל ומבלי שהמשטרה עושה דבר לעצור את מחוללי ההסתה שמבקשים להביא לכאוס, עשרות הודעות בנוסח דומה, שקוראות לפגוע בערבים. "חברים, היום בשעה 18:00 להגיע לטיילת בת ים", נכתב באחת הקבוצות. בפוסט של ארגון לה פמיליה נכתב "מחאה נגד הערבים, צעדה מכיוון שכונת התקווה לכיוון יפו. כל ערבי שרואים דוקרים. המחאה תתחיל בשעה 18:00, נא לבוא מצוידים בדגלים, אלות, סכינים, רובים. לארגן כולם אקדחים, לרצוח אותם באש חיה".

הלינץ' שהתרחש מעיד יותר מכל על אוזלת ידה של המשטרה, שלמרות ההתארגנויות הגלויות לכל של הצעירים היהודים, לא הגיעה למקום בזמן ולא עצרה את ההתפרעות.

עוד בוואלה!

נרגם באבנים, מתנגש ברכב, נשלף ומותקף בידי ההמון: הלינץ' בבת ים - דקה אחר דקה

לכתבה המלאה
איומים לנקום בערבים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הודעה שהופצה ברשתות החברתיות/מערכת וואלה!, אתר רשמי
איומים לנקום בערבים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הודעה שנשלחה אתמול ברשתות החברתיות/מערכת וואלה!, אתר רשמי

ההמון המוסת בטיילת גרם ללינץ' מזעזע שניתן היה למנוע לו רק שוטרים היו נפרסים במקום ומפזרים את הצעירים באותה נחישות שבה ראינו שוטרים מפזרים הפגנות חרדים בירושלים ובבני ברק.

גם היום יצאו הודעות בקבוצות של יהודים פורעים להמשך בפעילות בערב באזור יפו, בת ים וראש העין, בהם ציינו לאן להגיע ואיזה כלי נשק להביא. רק היום אחר הצהריים התייחסו בדוברות המשטרה לסוגיה. "משטרת ישראל עדה בשעות האחרונות לשיח נרחב ברשתות החברתיות בדבר קריאה לאזרחים לצאת להפגנות ומחאות אלימות ברחבי הארץ. אנו פועלים בתוך אותן קבוצות לאיתור המסיתים ומספר חקירות נפתחו בנושא". את כל האירועים שהיו ויהיו ניתן למנוע עם נוכחות שוטרים בשטח שתעצור את ההתפרעויות.

  • עוד באותו נושא:
  • לינץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully