וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרגם באבנים, מתנגש ברכב, נשלף ומותקף בידי ההמון: הלינץ' בבת ים - דקה אחר דקה

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 17:19

תושב רמלה כבן ה-30 ניסה להמלט מהמקום ברכבו, אך הוא נבלם בידי עשרות יהודים שהתפרעו ברחובות. הם אז השליכו אותו לכביש, שם החלו לבעוט בו, ולחבוט בו באלות ומקלות, בעודם מקללים אותו "נשרוף אתכם". צלם וואלה! שהיה בזירה התעמת עם המתפרעים, בדרישה שיעזבו את המותקף

תיעוד של לינץ' בבת ים: יהודים תקפו צעיר ערבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

ביום השלישי של מהומות אלימות ברחבי הארץ, הערב (רביעי) נרשמו אירועים חריגים במיוחד בערים רבות. אחד מן המוקדים המרכזיים היו בבת ים, כשבשלהי הפרעות, המון יהודי ביצע לינץ' בתושב רמלה הנמצא בשנות ה-30 לחייו בטיילת בעיר. הוא נפצע באורח בינוני בתקרית הקשה, ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירה.

האירוע החל סביב השעה 21:30 כשהגבר הערבי נהג ברכבו במקום, ועשרות היהודים ששהו בטיילת התנפלו על המכונית בשעה שנסעה. הוא ניסה להימלט והאיץ את מהירות נסיעתו, אך נבלם בשורת מכוניות אחרות שעמדו בכביש. אז הפורעים הוציאו אותו בכוח מרכבו, והשליכו אותו לכביש. שם הם החלו לבעוט בו, ולחבוט בו באלות ומקלות, בעודם מקללים אותו, ובזמן שרבים סביב מתעדים את אשר מתרחש.

צלם וואלה! ראובן קסטרו עוצר את ההמון

בווידאו: צלם וואלה! הותיק ראובן קסטרו תיעד את הלינץ' בבת ים וניסה לעצור את הפורעים/מערכת וואלה!

לאחר כחמש דקות, האלימות החלה לדעוך, והגבר המדמם ניסה להתרומם מן הכביש - אך כמה מן המתפרעים היהודים מנעו ממנו לקום ונופפו את דגל ישראל על פרצופו, כשהם ממשיכים לגדף אותו. אז צלם וואלה! ראובן קסטרו, שתיעד את הלינץ', התעמת איתם בדרישה שיחדלו את האלימות. בתגובה, כמה מהם דחפו את מר קסטרו בניסיון למנוע ממנו להתערב. צעירים נוספים ששהו במקום דרשו גם הם להפסיק את התקיפה.

האירוע הסתיים עם הגעתה של ניידת טיפול נמרץ של איחוד ההצלה, שפינתה אותו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully