וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחלץ את תלמידיו מהמהומות: אלעד נפצע קשה בלינץ' בעכו

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 11:38

המחנך אלעד ברזילי בן ה-31 ואב לילדים יצא מביתו כדי למנוע אפשרות של פגיעה בתלמידיו, בזמן שעימותים השתוללו בעיר. בדרכו הוא נקלע לאזור בו נכחו עשרות ערבים שהחלו ליידות לעבר רכבו סלעים והכו אותו במקלות. "הוא מחנך ברמ"ח איבריו. הבינו שהוא יהודי ופירקו אותו"

בווידאו: המשטרה פתחה בחקירה בעקבות הצתת 4 כלי רכב בחניון הרכבת בעכו/מערכת וואלה!

אלעד ברזילי, בן 31, אב לארבעה ילדים יצא אמש (רביעי) מביתו בעכו כדי למנוע מתלמידיו להשתתף במהומות שהתנהלו באותה שעה בעיר. הוא נקלע לאזור בו נכחו עשרות ערבים, הם הקיפו אותו, החלו ליידות לעבר רכבו סלעים, אבנים וחפצים והכו אותו במקלות בכל חלקי גופו. אלעד נפצע באורח קשה מאד, ועבר הלילה ניתוח שנמשך שש שעות. הוא סובל משברים, מכות וחבלות בכל חלקי גופו אך הפציעות המשמעותיות הן בראשו.

טל כהן, בן דודו, סיפר בשיחה לוואלה! כי היה שם "מתוך דאגה לתלמידים שלו שלא יגיעו למצב שיעשו שטויות. הוא הגדיל ראש ואמר כדי שלא יתלקחו הרוחות והם ילדים. הוא לקח את הרכב, הודיע למשפחה שהוא ייתן קפיצה רגע כדי להוציא אותם משם ולהחזיר אותם לבתים אבל לצערנו הוא לא הצליח להגיע לשם כי כל מה שהערבים עשו שם זה ארבו, הבינו שהוא יהודי ופירקו אותו". כהן המשיך ואמר כי "הוא רק רצה לוודא שהתלמידים שלו לא בלב ההתפרעויות או עושים מה שלא צריכים לעשות. זאת המציאות בעכו".

אלעד ברזילי, בן 31 שנפצע קשה במהומות בעכו. צילום מסך, צילום מסך
אלעד ברזילי/צילום מסך, צילום מסך

בן הדוד סיפר כי הלילה אלעד עבר ניתוח ראש ממושך והוא עדיין מורדם ומונשם. "הוא מחנך ברמ"ח איבריו. כשמחנך בשעה כזאת בלילה עסוק בשאלה אולי התלמידים שלו עלולים לעשות שטויות, זה מלמד על האישיות שלו. הוא בא מקרית מוצקין לעכו, ויתר על אזור הנוחות שלו, ואתה יכול להבין מי הבן אדם", אמר.

"הוא איש שכל כך תורם לקהילה, אדם שמחנך את הילדים שלו ואת התלמידים שלו לאהבת אדם ודרך ארץ אבל זה המחיר להיות תושב עכו", הדגיש טל כהן. "להגיד לך שאני מופתע? זאת בדיחה. הפיקציה של דו-קיום אני לא קונה אותה בגרוש. מי שביצע את הלינץ' הם פראי אדם אבל שום דבר לא השתנה. ראינו אותם אתמול. נראה אותם מחר. זה אנשים שלא צריכים סיבה, הם באים עם דגלי חמאס ומקלות בידיים עם הסיבה הכי הזויה. אין פוצה פה. אנחנו לא בכותרות כמו לוד, ולא נפיצים כמו ירושלים ואנחנו נבלעים בין השורות".

לינץ' בעכו 12 במאי 201. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הלינץ' בעכו, אתמול/מערכת וואלה!, אתר רשמי

האירוע האלים אירע אמש במקביל לשורה ארוכה של התפרעויות בערים מעורבות ברחבי הארץ, כשקבוצות של ערבים ויהודים תקפו זו את זו והשחיתו חפצים ורכוש. ברזילי הגיע לכיכר אגד בעכו, סמוך לתחנה המרכזית בעיר, שם נרשמה קטטה המונית בין יהודים לערבים. לאחר שנפצע, הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully