וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ט עזה ומפקדים במערך הייצור: בכירי חמאס שנהרגו בתקיפה בעזה

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 19:22

בתקיפה שבה נהרס מתקן המחקר והפיתוח המרכזי של ארגון הטרור, נהרגו גם ראש מערך הסייבר ושיפור הטילים של הארגון, הנחשב ליד ימינו של מוחמד דף ול"מוביל המרכזי של התעצמות חמאס", וראש מחלקת המהנדסים

בווידאו: צה"ל התקיף מבנים של המשטרה הפלסטינית בעזה וח'אן יונס/מערכת וואלה!

בין בכירי חמאס שנהרגו בתקיפות של צה"ל ושב"כ היום (רביעי) ברצועת עזה נמצאים ראש מערך הסייבר ושיפור הטילים של הארגון, ראש מערך הייצור, ומפקד החטיבה של העיר עזה. במהלך התקיפה נהרס מתקן המחקר והפיתוח המרכזי של חמאס.

ההתנקשות כוונה לארבעה מפקדים בכירים בחמאס. הראשון, באסם עיסא הוא פעיל בכיר בארגון, ומפקד על חטיבת עזה מאז שנת 2017. בצה"ל ובשב"כ טוענים כי במסגרת עבודתו בארגון הוא היה מעורב לאורך השנים בפיגועים רבים, וכי "ניהל את הפעלת הכוח" בסבבי הלחימה מול ישראל.

בניין שנהרס בתקיפת חיל האוויר בעזה, 12 במאי 2021. רויטרס
בניין שנהרס בתקיפת חיל האוויר בעזה, היום/רויטרס
בכירי ארגון הטרור חמאס שסוכלו בפעולה משותפת לצה"ל ושב"כ. דובר צה"ל
בכירי ארגון הטרור חמאס שסוכלו בפעולה משותפת לצה"ל ושב"כ/דובר צה"ל

ההרוג השני הוא ג'מעה טחלה, ראש מערך הסייבר ופרויקט שיפור הטילים של הארגון, ו"מחזיק תיק מחקר ופיתוח", כפי שהוגדר על ידי כוחות הביטחון, שתיארו אותו כ"מוביל המרכזי של התעצמות חמאס". הוא נחשב ליד ימינו של מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור.

ההרוג השלישי הוא גמאל זבדה, מבכירי מערך המחקר והפיתוח של חמאס, וראש מחלקת הפיתוח והפרויקטים במטה הייצור של הארגון. בכוחות הביטחון הסבירו כי הוא "המחולל המרכזי של מערך הייצור הרקטי של חמאס".

בכיר נוסף שנהרג הוא ח'אזם חטיב, ראש מחלקת המהנדסים במערך הייצור, וסגן מפקד המערך כולו. הוא נהרגו ראש המחלקה הטכנית במודיעין הצבאי, סאמי רדואן, וראש מחלקת הציוד התעשייתי במערך הייצור, וליד שמאלי, וכן עשרה פעילים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully