וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החייל נאבק במחבל על הרצפה, היכינו אותו": קצין מג"ב ואזרח חמוש מנעו חטיפת הנשק

12.5.2021 / 11:58

מחבל ריסס גז פלפל לפניו של חייל צה"ל סמוך ליריחו ותקף אותו באלימות, קצין מג"ב רפ"ק שגיב מזרחי, שנסע בנתיב המקביל בכביש עצר ורץ לסייע לחייל בעזרתו של אזרח שהגיע למקום. "החייל צעק שהוא לא רואה כתוצאה מהגז המדמיע, השתלטנו על החשוד ולקחתי את הנשק מהחייל"

נטרול מחבל שניסה לחטוף נשק מחייל באזור נבי מוסא שליד יריחו. נחמה אלון, צילום מסך
המחבל המנוטרל לאחר ניסיון חטיפת הנשק/צילום מסך, נחמה אלון

ניסיון פיגוע סוכל הבוקר (רביעי) כשמחבל ניסה לחטוף נשק מחייל צה"ל באזור נבי מוסא, סמוך ליריחו, תוך כדי שהמחבל ריסס בגז פלפל ותקף אותו באלימות. קצין מג"ב רפ"ק שגיב מזרחי, שעבר במקום בדרכו לבסיס ומשמש כקצין המבצעים של מג"ב עוטף ירושלים, הבחין בהתרחשות - הוא והחייל הצליחו להשתלט על המחבל ולנטרל אותו, ללא נפגעים בנפש.

נטרול מחבל שניסה לחטוף נשק מחייל באזור נבי מוסא שליד יריחו. נחמה אלון, צילום מסך
המחבל עצור לאחר ניסיון חטיפת הנשק/צילום מסך, נחמה אלון

"נסעתי מכיוון צומת אלמוג לכיוון ירושלים, בצומת נבי מוסא, שזה בצד הנגדי של הכביש, הבחנתי בחייל שנמצא בתחנת אוטובוס ונאבק באדם", מספר רפ"ק מזרחי. "בשלב הזה חתכתי לצד השני ורצתי לסייע לחייל. בשלב שהגעתי אליו החייל נאבק במחבל על הרצפה, תוך כדי שהמחבל מנסה לקחת לו את הנשק. החייל ואני השתלטנו על החשוד תוך כדי שאנחנו הולמים בו. החייל צעק שהוא לא רואה כתוצאה מהגז המדמיע".

עוד בוואלה!

לאה נהרגה מפגיעת רקטה בבית בראשל"צ: "התקשרתי לאימא, היה תפוס"

לכתבה המלאה
רפ"ק שגיב מזרחי שסייע לחייל במהלך ניסיון חטיפת נשק באזר נבי מוסא. דוברות משטרת ישראל
הבחין באירוע תוך כדי נסיעה וחש לעזרת החייל. רפ"ק שגיב מזרחי/דוברות משטרת ישראל
הלוחם ממנו נחטף הנשק, 12.5.21. שמעון סוויסה, תמונות גולשים
החיילו ממנו ניסו לחטוף את הנשק/תמונות גולשים, שמעון סוויסה

"בשלב הזה השתלטנו על החשוד", ממשיך רפ"ק מזרחי, "לקחתי את הנשק מהחייל, בזמן הזה הגיע אזרח חמוש למקום. ביקשתי מהאזרח שיאבטח את הזירה עם הנשק שיש לו עד להגעת כוחות נוספים שהזמנתי לזירה. קראתי למד"א וכוחות שיטור. הענקתי טיפול רפואי ראשוני לחייל שסבל מצריבה בעיניים וכאבים בידיים כתוצאה מהמאבק עם המחבל. כוחות משטרה וצבא שהגיעו למקום טיפלו בזירה ולקחו את החשוד לחקירה. בימים האלה אתה הרבה יותר מחודד וכל דבר ישר מכניס אותך למצב. התגובה של החייל הייתה מקצועית, כמו שמצופה מחייל צה"ל ואני שמח שהאירוע הסתיים כפי שהסתיים".

שמעון סויסה, ראש המועצה המקומית חצור הגלילית אמר כי שוחח עם איציק עמר, אביו של יוסי ,
"יוסי נאבק בגבורה רבה עם המחבל ולא איפשר לו לחטוף את הנשק, השתלט עליו יחד עם קצין מג"ב שעבר במקום,תוך גילוי אומץ לב ותושייה, מפקדי היחידה שוחחו עם ההורים , ומסרו שיוסי פעל באופן מופתי כמצופה מלוחם, יוסי שב לפעילות סדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully