וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה נהרגה מפגיעת רקטה בבית בראשל"צ: "התקשרתי לאימא, היה תפוס"

בניה של לאה יום טוב בת ה-63, שנהרגה הלילה מפגיעה ישירה בביתה, אמרו כי הם מתקשים לעכל את הבשורה. "אנחנו משלמים מחיר כבד מאוד, אבל אנחנו ועם ישראל נמשיך קודם"

בווידאו: בניה של לאה יום טוב שנהרגה מפגיעה ישירה בראשון לציון משחזרים את הלילה/צילום: שלומי גבאי

בניה של לאה יום טוב, שנהרגה הלילה בפגיעת רקטה בבית מגורים בעיר ראשון לציון, אמרו הבוקר (רביעי) כי הם מתקשים לעכל את הבשורה המרה.

"שמענו את האזעקה, ראינו בטלוויזיה שהיא בראשון לציון מערב", סיפר כפיר, אחד מבניה של יום טוב, בת ה-63. "התקשרתי לאימא, היה תפוס, ניסינו עוד הפעם ועוד הפעם, התחילו שמועות משכנים על שהייתה פה פגיעה, חלונות התנפצו, ואז הגענו הנה, היו כאן כוחות הצלה".

משה, אחיו, אמר כי "יש משפחות שמשלמות מחיר כבד. למרות הכאב, אנחנו וכל עם ישראל נמשיך קדימה. אנחנו מנסים לעכל, זה מחיר כבד מאוד".

לאה יום טוב, נהרגה מירי רקטה בראשון לציון. באדיבות המשפחה
לאה יום טוב, ההרוגה מירי הרקטות על ראשון לציון/באדיבות המשפחה

הפגיעה הישירה בראשון לציון הייתה בעת המטחים הכבדים ששוגרו הלילה מרצועת עזה לעבר גוש דן, השרון והדרום. מאז תחילת מבצע "שומר החומות" שלשום, נהרגו שישה אנשים.

"היה רעש חזק מאוד, והבנתי שמשהו התפוצץ על הבית - ולא בשמיים. יצאתי החוצה וראיתי את ההרס הענק", סיפר קונסטנטין קנדאורוב, שכן של לאה. "כל הלילה לא ישנו, ואנחנו עדיין בהלם ולא מבינים מה עבר עלינו".

פגיעה בראשון לציון 11 במאי 2021. נועם ריבקין, פלאש 90
הבית בראשון לציון שנפגע במהלך השיגורים, הלילה/פלאש 90, נועם ריבקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully