וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של אחת ההרוגות באשקלון: "לא הספקנו להגיע למדרגות, והתקרה קרסה עלינו"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 21:31

מטח הרקטות מהרצועה הוביל למותן של שתי נשים בבתים באשקלון. גיסתה של סהוניה סנטוש, אזרחית הודו בת 32, סיפרה כי הותירה אחריה ילד בן תשע. האישה שבה טיפלה מאושפזת במצב קשה. גרגורי, בעלה של ההרוגה השנייה, שחזר את רגעי הפגיעה: "אין לנו מיגון בבית"

בווידאו: זירות הנפילות באשקלון/צילום: יותם רונן, רויטרס ומד"א, יניר יגנה

שתי נשים נהרגו היום (שלישי) מפגיעת רקטות באשקלון. גרגורי, בעלה של אחת מהן, סיפר כי בהיעדר מרחב מוגן ניסו לתפוס מחסה בחדר המדרגות - אך לא הצליחו להגיע בזמן. "שמענו אזעקה. לא הספקנו להגיע למדרגות, ואז התקרה נפלה עלינו. אין לנו מיגון בבית". בן ה-55 נפצע באורח בינוני ומאושפז בבית חולים.

ההרוגה השנייה בירי הרקטות מרצועת עזה היא סהומיה סנטוש, אזרחית הודו בת 32, שטיפלה באישה בבניין שניזוק מהירי. גיסתה אמרה כי הותירה אחריה ילד בן תשע, שמתגורר בקוצ'י שבהודו. האישה שבה טיפלה מאושפזת במצב קשה.

ההרוגה מפגיעת הרקטה באשקלון | סהוניה סנטוש מהודו. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
סהומיה סנטוש/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה

מאות רקטות נורו מתחילת ההסלמה. מבנים באשקלון, בהם מוסד חינוכי, נפגעו ממטח רקטות נרחב. הג'יהאד האסלאמי קיבל אחריות על פגיעה במיכל דלק של חברת תש"ן, שעלה בלהבות. רקטה פגעה באתר בנייה במועצה האזורית אשכול, ללא נפגעים.

ארבעה בני משפחה ושישה תושבים נוספים נפגעו בהתקפות על אשקלון ואשדוד - אחד במצב קשה והיתר קל ובינוני. באשדוד נרשמו שתי פגיעות. פיקוד העורף הנחה את תושבי אשקלון להישאר במרחבים מוגנים עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully