וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: מומחה נשק כמעט מת מול המצלמה כשרובה צלפים התפוצץ בפניו

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 23:21

היוטיובר ומומחה הנשק סקוט דשילדס ג'וניור הדגים לעוקביו את כוחו של רובה הצלפים שלו, כשבאחת היריות הנשק התפוצץ בפניו והעיף רסיס שכמעט חתך את עורק צווארו והרג אותו. צפו ברגע הדרמטי

צפו ברגע הנורא ובשחזור האירוע:

מומחה הנשק סקוט דשילדס ג'וניור, המנהל את ערוץ היוטיוב Kentucky Ballistics, בו הוא נוהג להעמיד למבחן כלי נשק שרכש, הדגים לעקביו ב-9 באפריל את רובה ה-Serbu RN 50 העוצמתי שלפי הכתוב באתר הרשמי "הוא הראשון בעולם שנוצר בהשראת המדיה החברתית ועוצב בשיתוף פעולה של כוכב היוטיוב רויאל נונסאץ".

בסרטון שהנציח את האירוע שכמעט הביא למותו של סקוט - ובו מדבר כם סקוט עצמו לאחר שהתאושש והוא משחזר את החוויה, ניתן לראות את מומחה הנשק יורה ברובה הצלפים מספר פעמים, כשבפעם השלישית הכדור מתפוצץ בתוך הנשק ושולח רסיס הישר אל צווארו של סקוט וכמעט הורג אותו (הרגע הקשה לצפייה בסרטון נמצא ב-4:22).

בסרטון ניתן לראות את חלקי הרובה עפים לכל עבר וסקוט נהדף לאחור מעוצמת הפיצוץ ונופל לרצפה. במציאות ההשלכות היו כואבות הרבה יותר מסתם נפילה. הוא פירט באינסטגרם שמכסה הפלדה בגב הרובה היכה בפניו במהלך הפיצוץ וכמעט גרם לו לעיוורון: "חתיכת מתכת של אינץ' אחד עפה דרך הצוואר שלי, קרעה את וריד הצוואר שלי וניקבה חור בריאה הימנית. מאוחר יותר הריאה הימנית שלי תתמלא בדם ותקרוס. עצם ארובת העין הימנית שלי נשברה בשלושה מקומות והאף שלי נשבר. התעוורתי בעין ימין באותו רגע". הוא גם איבד את ראייתו באופן זמני, שבר את אצבעו המורה ואיבד "כמות אדירה" של דם.

ככה הוא נראה בבית החולים - תמונות קשות לצפייה

בניסיון להסביר כיצד קרתה התאונה, סקוט הוסיף שהוא משתמש ברובה "כבר זמן רב" אך משהו בתחמושת "הרגיש לו מעט מוזר". לדבריו לא הייתה לו דרך לדעת שהתחמושת הייתה חמה במיוחד וזו הייתה הסיבה לפיצוץ. הוא הדגיש שהרובה תפקד כרגיל ומעולם לא עשה בעיות. הוא אמר בסרטון: "התחמושת הזאת נדירה וישנה במיוחד. זה מאה דולר לכדור. אלה כבר לא מיוצרים. באמת שאין שום דרך שיכולתי לדעת מה עבר עליהם עם הזמן, בעודם עברו מיד ליד. הבנתי שמדובר בעודפים צבאיים ושלא התעסקו בהם. הדבר הראשון שעף היה המכסה הזה, המכסה הזה הוא פלדה והוא מאוד כבד". סקוט הוסיף שרק בזכות נוכחותו של אביו, שצילם את הרגע, הוא נותר בחיים.

למרבה המזל, לאחר שבילה שמונה ימים בבית החולים, עבר שלל ניתוחים וקיבל חמש מנות דם - סקוט שוחרר לביתו להמשך שיקום. כפי שניתן לראות בסרטון, הוא עבר התאוששות משמעותית מאז. הוא סיכם: "לחיים יש טעם חדש עכשיו. אני כל כך מתרגש לחזור לחיות שוב, אבל עכשיו בתור סקוט 2.0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully