וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בגבר שהתנדב לספוג יריה מרובה - היישר בביצים

5.6.2015 / 8:55

בכדי להפגין את היכולות של מגן האשכים שייצר, התנדב איש עסקים לשמש מטרה חיה לירי מדוייק של רובה היישר אל המפשעה שלו. לא נראה לנו שאנחנו צריכים להגיד לכם לא לנסות את זה בבית

צריך ביצים מברזל כדי שיהיה לך מספיק אומץ לנסות את זה, אבל ג'רמייה ראבר הבין שהוא חייב לירות לעצמו באשכים בשביל לבחון את יעילות ההמצאה החדשה שלו – מגן אשכים חסין לכדורים.

ראבר בן ה-38 עומד מאחורי רשת "נאטשלז" שמייצרת מגני אשכים לגברים שאמורים לשמור עליהם מכל דבר – החל מכדור בייסבול שמגיע אליהם במהירות של 40 קמ"ש ועד כדור שנורה אליו מרובה במהירות של 760 קמ"ש.

את תכנון המגן הוא החל לאחר שצפה בלוחם MMA סופג בעיטה במפשעה. "לא ציפיתי לצאת מהבר באותו ערב ולחשוב על הדרך הטובה ביותר להגן על הביצים שלי, אבל פשוט חשבתי שחייבת להיות דרך טובה יותר לספוג את הזעזוע מבעיטה במפשעה", הוא הסביר באתר שלו. מאז, ראבר פתח במסע למציאת מגן האשכים הטוב ביותר והחזק ביותר.

את המוצר שלו הוא מייעד בעיקר לאנשי כחות הביטחון אך מבטיח שגם ספורטאים יימצאו אותו מועיל. כעת הוא מנסה לגייס כסף בכדי לייצר גרסה של המוצר שלו לילדים ולצורך כך נידב את עצמו לסרטון בו הוא סופג ירייה מרובה ישירות באשכים.

  • עוד באותו נושא:
  • אשכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully