וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצת רה"מ הושעתה לאחר שביקשה ממשפחות שכולות ממירון סרטוני תמיכה בזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 21:59

על פי פרסום בחדשות 12, רבקה פאלוך, יועצת רה"מ לענייני חרדים, סיירה בין משפחות הנספים באסון והעלתה דרישות תמוהות מהאבלים. "היא אמרה 'אולי תצלם סרטון לרה"מ ותגיד לו משהו? ואולי תחזק את ידיה של שרה על כל מה שעושים לה?' כאילו שאנחנו ננחם אותם, הייתי המום"

בווידאו: נתניהו ובנט מסיירים בנפרד בזירת האסון, הנשיא מדליק נרות נשמה לזכר ההרוגים/צילום: משה מזרחי, רויטרס, ניב אהרונסון ולע"מ, עריכה: אסף דרורי

יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים רבקה פאלוך הושעתה הערב (שבת) מתפקידה לאחר שביקשה ממשפחות שכולות מהאסון במירון לצלם סרטון תמיכה לנתניהו ורעייתו. על פי פרסום בחדשות 12, פאלוך המשמשת כאשת הקשר בין נתניהו למשפחות הנספים במירון, פנתה לחלקן בימים האחרונים בבקשות החריגות, בזמן שהן מתאבלות על יקיריהן שנספו באסון.

נציג של אחת המשפחות אליהן פנתה פאלוך במהלך סיור בין בתי הנספים סיפר כי יועצת רה"מ אמרה: "'אולי תצלם סרטון לראש הממשלה ותגיד לו משהו?' כאילו שאנחנו ננחם את רה"מ, במקום שיהיה הפוך. איך שהוא סיים את הסרטון, פאלוך אמרה: 'ואולי תגיד כמה דברים לשרה נתניהו על כל מה שעושים לה, תחזק את ידיה'. הייתי המום, אמרתי לה: למה רה"מ לא בא לנחם? גם לא קיבלנו טלפון להביע תנחומים. היא ענתה לי: 'אם ירים טלפון אליכם, הוא יצטרך להרים טלפון לכולם'".

בנימין ושרה נתניהו בליל הבחירות, בנייני האומה, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"אם ירים טלפון אליכם, הוא יצטרך להרים טלפון לכולם". הזוג נתניהו/ראובן קסטרו

פאלוך הגיבה לטענות ואמרה: "לא התבקשתי על ידי ראש הממשלה או מי מטעמו לפנות בבקשות למשפחות האבלות ולא פניתי בבקשה לסרטוני תמיכה".

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי "ראש הממשלה ורעייתו מעולם לא ביקשו שום ביטויי תמיכה מהמשפחות השכולות - לא בעקיפין, לא במישרין. אם מישהו דיבר בשמם כביכול, הדברים ייבדקו ויטופלו בחומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully