וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות דרכים בעמק יזרעאל ובגדרה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 9:34

בכביש 3933, הסמוך לגדרה, גבר בן 36 נהרג בתאונה עצמית. גורמי רפואה קבעו את מותו במקום. סמוך לאזור התעשייה אלון תבור, נקבע מותו של רוכב אופנוע בן 18 לאחר תאונה עם משאית. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונות

זירת התאונה בצומת דברת, 6 במאי, 2021. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת התאונה בצומת דברת/מד"א, תיעוד מבצעי

שני רוכבי אופנוע נהרגו הלילה (חמישי) בתאונות דרכים ברחבי הארץ. בכביש 3933, הסמוך לגדרה, רוכב אופנוע בן 36 ככל הנראה ביצע תאונה עצמית. גורמי רפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותו, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

שעות לאחר מכן, רוכב אופנוע בן 18 נהרג בתאונה עם משאית בצומת אזור התעשייה אלון תבור בעמק יזרעאל. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הרוכב, תושב שיבלי. שוטרים ובוחני תאונות דרכים הגיעו לזירה ופתחו בחקירת התאונה.

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי 34 רוכבי אופנוע נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים לעומת 20 רוכבים שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה - עלייה חדה של 70%.

מתחילת השנה נהרגו 123 בני אדם בתאונות דרכים לעומת 89 בני אדם שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה - עליה של 38%.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי "עוד לילה קטלני בכבישים ועוד שני רוכבי אופנוע שקיפחו את חייהם. מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים בכבישים. זו השנה השלישית ברציפות שבה נרשמת עליה ברוכבים ההרוגים מתאונות דרכים".

עוד הוסיף כי "בכל מדינה מתוקנת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים היה מגדיל את התקציבים המופנים לשיפור בטיחות הרוכבים אבל בישראל קורה דבר הפוך. משרד התחבורה קיצץ את הכסף המופנה להתקנת פסי ההגנה במעקות הבטיחות לטובת הרוכבים וזאת בנוסף לצבע הסימון שגורם לרוכבים להחליק ולתשתיות הכבישים שמכוונות לבטיחות נהגי הרכב הפרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully