וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של מוחמד דף: מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס מחפש תהילה

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 13:14

"בתחילת שנות ה-90 לכל חייל ששירת בשטחים היה פנקס מבוקשים, הוא היחיד ששרד, זה מטורף", סיפר אבי יששכרוף, פרשן לענייני ערבים, בתכנית של ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM. "רוצה להיות כוכב", אמר על מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס, שאיים על ישראל בשל המצב במזרח י-ם

מוחמד דף, מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס. ., אתר רשמי
מחפש תהילה. מוחמד דף/אתר רשמי, .

בריאיון שנערך היום (רביעי) בתכנית של ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM עם אבי יששכרוף, פרשן לענייני ערבים, הם דיברו על האזהרה שהעביר הלילה לישראל מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, שאמר כי היא "תשלם מחיר" אם "לא תיעצר התוקפנות" נגד תושבי שיח ג'ראח שבמזרח ירושלים.

"בתחילת שנות ה-90 לכל חייל ששירת בשטחים היה פנקס מבוקשים, אני חושב שהיחיד ששרד מאז זה האיש הזה, ולא בכלא, זה מטורף", אמר יששכרוף על דף. "הוא שרד שלושה-ארבעה ניסיונות חיסול, איבד עין, רגל, ומה לא? והוא חי ונושם ומתקדם. אני חושב שהאיש שאף יותר מדי אוויר מזגנים ורוצה פתאום להיות כוכב".

מחאה נגד פינוי משפחות בשכונת שיח ג'ראח בירושלים, 16 באפריל 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
מחאה נגד פינוי משפחות בשיח ג'ראח, בחודש שעבר/פלאש 90, יונתן זינדל

לדבריו, מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס לא רוצה להיות יותר מאחורי הקלעים ושואף להשיג תהילה. "הוא עכשיו מגן ירושלים לא פחות מזה. לא תגיד שרפו את הר הבית. על כמה בתים בשיח ג'ראח הוא מזהיר את הישראלים שאם לא יפסיקו את התוקפנות אז התשלום יהיה יקר מאוד", אמר.

עוד אמר יששכרוף כי לדף עדיין יש השפעה עצומה על השטח, למרות מצבו הבריאותי. "ירושלים הפכה להיות סיבה למסיבה מבחינת חמאס", אמר. "יש להם הזדמנות, הם מחפשים את זה כדי לעשות עלינו סיבוב. הם נטפלו לשיח ג'ראח כי זה ירושלים וזה יכול לשחק להם לידיים - 'אנחנו נגן על ירושלים בעוד הרשות הפלסטינית משתפת פעולה עם הישראלים'".

עוד בוואלה!

מוחמד דף מזהיר את ישראל: "תשלם מחיר על התוקפנות"

לכתבה המלאה

יששכרוף נשאל אם בעקבות המצב במזרח ירושלים, המצב עלול להתלקח לכדי רקטות מכיוון עזה. "אני לא יודע מה יקרה עם החלטת בג"ץ ואם יפונו הבתים", אמר על המצב בשיח ג'ראח." מחכים להחלטת בית המשפט, זה לא קשור אלינו, הם מחפשים סיבה להסלמה. הם רוצים להראות כמה הם חזקים לעומת הרשות הפלסטינית שלא עושה שום דבר. אני לא חושב שהם יגררו את זה לכדי מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully